رییس پست بانک کاشان گفت: بر اساس مصوبه کارگروه استانداری و فرمانداری این شهرستان ،دریافت ملبغ دوهزار ریال در ازای صدور قبوض آبونمان مشترکان در دفاتر پیشخوان در شهر کاشان قانونی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، جواد مهدیزادهˈ با اشاره به دریافت نکردن این مبلغ در دفاتر پست بانک در روستاها ،اظهارکرد: دفاتر خدمات بانکی برای ارایه خدمات در سطح شهر با برخی دستگاه های اجرایی قرارداد منعقد کرده است و ارایه خدمات آنها به این دفاتر واگذار می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان کاشان پس از اصفهان بیشترین تعداد دفاتر پیشخوان استان را داراست، افزود: از تعداد 59 دفتر پیشخوان موجود در کاشان 16 دفتر شهری و بقیه در روستاهای مشغول خدمت رسانی به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی خاص دفاتر پست بانک فعالیت آنها افزون بر ساعت اداری ، ارایه خدمات در بعدازظهرها به صورت همیشگی برای انجام درخواست های مردم در سطح مناطق شهری و روستایی است.

رییس پست بانک کاشان دریافت و پرداخت قبوض مشترکان و ارایه خدمات بانکی از طریق پست بانک در روستاها را موجب صرفه جویی در وقت و هزینه روستاییان و مانع رفت و آمد زیاد آنان به شهرها برشمرد.
به گفته وی با توجه به وسعت و گستردگی کاشان در منطقه فین، خیابان امیرکبیر و مسکن مهر این شهرستان لزوم ایجاد دفتر پیشخوان احساس می شود/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.