سرپرست سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت:هر چند تمام تلاش ما این است که رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی هم برگزار شود اما به هیچ عنوان خارج از ضوابط عمل نخواهیم کرد.

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:سازمان لیگ تا کنون طبق اساس نامه تدوین شده عمل نموده و از این پس نیز براساس همین مقررات پیش خواهد رفت.
 
وی با اشاره به برگزاری رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی تصریح کرد:در هر صورت جلسه هماهنگی لیگ برتر فرنگی در سال جاری با حضور نمایندگان تیم ها برگزار شد و در این جلسه مقرر گردید تیم هایی که قصد حضور در این رقابتها را دارند تا پایان وقت اداری روز شنبه(2 آذرماه)فرصت دارند تا مبلغ ورودیه خود را پرداخت کنند در غیر این صورت شانسی برای شرکت در لیگ برتر را نخواهند داشت.
 
امامی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که تعداد تیم های شرکت کننده محدود است آیا سازمان لیگ ارفاقی در جهت واریز مبلغ ورودیه خواهد داشت گفت: به هیچ عنوان این طور نیست ما تلاش می کنیم مسابقات لیگ فرنگی هم برگزار شود اما نه به هرقیمتی ،چرا که قانون و ضوابط برای سازمان لیگ از هر چیز دیگری مهم تر است.
 
وی اضافه کرد: شما مطمئن باشید اگر رقابت های لیگ برتر فرنگی برگزار شود اما از همین ابتدای کار قانون رعایت نشود در ادامه شاهد بی نظمی هایی بسیاری خواهیم بود و درنهایت نیز رسالت اصلی انجام لیگ برتر انجام نمی شود.
 
سرپرست سازمان لیگ فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد:با برنامه ریزی که داشتیم مسابقات لیگ دسته یک با نظم و قانونمندی برگزار شد.برای لیگ برتر آزاد نیز تیم هایی که مبلغ ورودیه خود را پرداخت نکردند از حضور در قرعه کشی منع شدند هر چند در نهایت با صلاحدید سرپرست فدراسیون کشتی برای جذابیت مسابقات پس از واریز نمودن کامل مبلغ مورد نظر نام آنها هم در جدول گروهی درج گردید.به همین منظور نیز تیم هایی که قصد حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی را دارند باید تا پایان مهلت تعیین شده مبلغ ورودیه خود را واریز کنند.
 
وی درباره این که اگر تعداد تیم های به حد نصاب نرسد آیا مسابقات لیگ برتر فرنگی برگزار خواهد شد گفت:تا کنون تیم های هیأت کشتی البرز،باشگاه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) قائمشهر،یک تیم از شهر بابل،هیأت کشتی اندیمشک و صبای قم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند که اگر اتفاق خاصی نیفتد این رقابتها با حضور تیم های نامبرده انجام خواهد شد اما طبق اساسنامه ما می توانیم با 4 تیم نیز رقابتهای لیگ برتر فرنگی را آغاز کنیم.
 
امامی در پایان گفت: جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی ساعت 3 روز سوم آذرماه در خانه کشتی برگزار می شود که امیدواریم با حداکثر حضور تیم ها شاهد رقابتهای جذاب  و دیدنی در این رشته باشیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: امامی ، کشتی ، سازمان لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار