سرمربی تیم بسکتبال استقلال قشم و مربی اسبق تیم ملی تاکید می کند که بحث بیماری پسرش در زمان جدایی وی از تیم ملی دروغ بود اما هیچ مشکلی هم با فدراسیون وجود نداشت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بوبان میتف دستیار سابق بچیروویچ در تیم ملی بسکتبال عملکرد راضی کننده ای در تیم ملی و به خصوص کار با بازیکنان جوان داشت اما جدایی ناگهانی وی در ابتدای سال حدس و گمانهای زیادی را در پی داشت و مسئولان فدراسیون هم دلیل این جدایی را بیماری فرزند میتف عنوان کردند اما این مربی مقدونیه ای در اولین حضور تیم جدیدش استقلال قشم در تهران توضیحاتی در مورد جدایی و کارش در ایران داد که جالب توجه بود.

میتف می گوید: سال قبل بلافاصله بعد از اتمام قراردادم خواستار جدایی از تیم ملی شدم. بحث بیماری پسرم راست نبود و وی هیچ مشکلی نداشت اما خودم دوست داشتم به خانه رفته و مدتی استراحت کنم. بچیروویچ چند هفته بعد از رفتنم خواستار بازگشتم به ایران شد اما قبول نکردم.

من مربی جوانان نیستم
 
وی ادامه داد: هیچ مشکلی میان من و فدراسیون بسکتبال وجود نداشت و نمی دانم چرا همه انتظار پیدا کردن مشکل خاصی را دارند. اگر فدراسیون باز هم بخواهد با من کار کند مشکلی ندارم اما تنها در تیم ملی بزرگسالان به همراه بچیروویچ حاضر به کار هستم.

میتف در پاسخ به اینکه در ایران بیشتر علاقه به استفاده از وی در تیمهای جوانان بود و فدراسیون از کار این مربی با بازیکنان جوان رضایت زیادی داشت، تاکید کرد: من اصلا علاقه ای به کار با جوانان ندارم و مربی بزرگسالان هستم. هیچوقت راضی به کار با جوانان نبودم و مربی تیمهای پایه هم نیستم.

بازیکنانم مقابل نام مهرام تسلیم شدند

سرمربی جدید استقلال قشم در مورد اولین دیدارش در تهران مقابل تیم مهرام گفت: از بازیکنان راضی نیستم چون نباید از همان ابتدای کار تسلیم شوند. به نظرم این شکل تسلیم شدن آنها به خاطر نام تیم مهرام بود در حالی که باید یاد بگیرند در زمین مقابل یک نام بازی نمی کنند. 

نیمی از بودجه سال قبل را هم نداریم

وی در پاسخ به بحث دفاع تیمش تاکید کرد که تصمیم وی به عنوان مربی بوده که در تمام بازی دفاع منطقه ای انجام دهند و در مورد تیمش به نکته ای اشاره کرد: تیم ما نصف بودجه سال گذشته را هم ندارد. انتظارات از این تیم زیاد است در حالی که بودجه ما از نصف هم کمتر شده و بازیکنان زیادی را از دست دادیم که پول گرفتن جایگزین برای آنها را نداشتیم به همین دلیل باید با همین شرایط بجنگیم و با این ترکیب کار کنیم اما به هر حال این بهترین نتیجه ای است که می توان گرفت.

میتف اعتقادی به تجربه داشتن بازیکنان تیمش ندارد و توضیح می دهد: سینا هادیزاده، فرهاد صبوری، کاوه نورافزا، لاشا و رضا شهباز نژاد همه بازیکنان جوانی هستند و اگر سابقه بازی در لیگ را هم داشته باشند، هیچوقت برای قهرمانی یا مقام خوب بازی نکرده اند. من به یک یا دو بازیکن دیگر هم نیاز داشتم که شرایط جذب آنها فراهم نشد.

قاسم زاده مقررات تیم من را نپذیرفت

وی اضافه می کند: به یک بازیکن پست یک و دو در تیم نیاز داشتم و خواستار یک بازیکن ملی بودم. مجید قاسم زاده بازیکن سال قبل تیم هم مدنظرم بود اما این بازیکن حاضر به پذیرش مقررات تیم من نشد. محمد جمشیدی، مهراد آتشی و سایر بازیکنان مورد نظر هم گران بودند.

مربی سابق تیم ملی در نهایت از همه تشکر کرد: از فدراسیون بسکتبال به خاطر پذیرایی خوبی که از من در مدت حضورم انجام دادند و همچنین بچیروویچ سرمربی تیم ملی تشکر می کنم. همچنین از تمام افرادی که در سالن آزادی کار می کنند که در چند ماه کارم همراه تیم ملی مانند خانواده ام بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: میتف ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
بله
آخرین اخبار