تیمهای تهرانی سوپرلیگ بسکتبال به جز دانشگاه آزاد با حضور در سوپرجام تهران برای بازیهای لیگ آماده می شوند و سایر تیمها نیز به تمرین و تکمیل ترکیب خود می پردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دو تیم سوپرلیگی مهرام و افرا خلیج فارس در روز دوم سوپرجام استان تهران که در سالن بسکتبال آزادی برگزار می شد، دومین برد خود را به دست آوردند. مهرام در اولین بازی 94 بر 59 وحدت آریا را برد و افرا خلیج 71 بر 41 شیمی در سلف را برد اما به گزارش سایت هیئت بسکتبال استان تهران، تیم دانشگاه آزاد به دلیل نداشتن آمادگی از حضور در این مسابقات انصراف داد.

دانشگاه آزاد با وجود قطعی شدن حضور در لیگ هنوز بودجه مشخصی برای فصل آینده ندارد و شکل حضور این تیم نیز معلوم نیست. با این شرایط ادامه سوپرجام باشگاههای تهران با 5 تیم شامل سه تیم سوپرلیگی مهرام، افرا و نیروی زمینی برگزار می شود و روز چهارشنبه 17 مهر نیز دو تیم مهرام و افرا رو در روی هم قرار می گیرند.

دستیار مقدونیه ای برای میتف

تیم بسکتبال استقلال قشم که امسال با سرمربیگری بوبان میتف مربی سابق تیم ملی در سوپرلیگ شرکت می کند، با یک مربی مقدونیه ای به عنوان کمک میتف هم قراراد بست.

نیکولا واسیلف جوان که سابقه کار در سوریه و بحرین را دارد پیش از قرارداد به عنوان دستیار میتف، به عنوان کمک مربی تیم ملی نوجوانان مقدونیه فعال بود.

بازیکنان حاضر در تمرینات پتروشیمی

تیم بسکتبال پتروشیمی که با حامد آفاق، حامد سهراب نژاد و ارسلان کاظمی به عنوان سهمیه های ملی به توافق رسیده و گویا در کنار دریک اسپنسر از عرفان نساج پور به عنوان سهمیه دوم خارجی استفاده خواهد کرد، همچنان به تمرینات در ماهشهر ادامه می دهد.

علی جمشیدی، بهنام یخچالی، علی دورقی، وحید حاجیان، رضا لطفی، محمد زارعی، عدنان دورقی، شهاب ریحانی، رضا خبازان در کنار بازیکنان ملی پوش در تمرینات پتروشیمی حاضر شده اند و پیش از این هم خبر امضا قرارداد مهدی اسماعیلی و مسعود سلیمانی با ماهشهر در روزهای اولیه نقل و انتقالات مطرح شد.

به این ترتیب ترکیب تیم ماشهری برای فصل جدید سوپرلیگ تکمیل به نظر می رسد. هر چند مشخص نیست که قرارداد چند نفر از این 15 بازیکن به طور رسمی ثبت شده است.

بازی دوستانه تیم ملی با شهرداری گرگان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که از فصل تابستان تمرینات خود را برای سوپرلیگ آغاز کرد، روز پنجشنبه 18 مهر میزبان بازی خیریه ای با تیم ملی بسکتبال در گرگان خواهد بود.

این دیدار که با حمایت هلال احمر گرگان برای کمک به کودکان سرطانی برگزار می شود در صورت استقبال به صورت سالانه در همین تاریخ برگزار می شود.

وضعیت نامشخص صنایع ماهشهر

در بین 10 تیمی که در جلسه اول هماهنگی سوپرلیگ بسکتبال برای حضور در این فصل اعلام آمادگی کردند تنها وضعیت تیم صنایع ماهشهر مشخص نیست. ماهشهری ها که در جلسه دوم سوپرلیگ هم شرکت نکردند هنوز هیچ چیز در مورد آمدن یا نیامدن به لیگ امسال اعلام نکرده و برای پاسخگویی به این موضوع هم در دسترس نیستند.

برچسب ها: سوپر ، جام ، بسکتبال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار