بررسی موتورولا موتو ایکس؛

رنگ این موبایل را خودتان انتخاب کنید + عکس

موتو ایکس اولين محصول مشترک گوگل و موتورلا بوده و داراي صفحه‌نمايشي به اندازه 4.7 اينچ از نوع AMOLED است که براي شما دقتي به اندازه 720p را به ارمغان مي آورد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،اولين محصول مشترک گوگل و موتورلا که همه منتظر آن بودند داراي صفحه‌نمايشي به اندازه 4.7 اينچ از نوع AMOLED است که براي شما دقتي به اندازه 720p را به ارمغان مي آورد.

به لطف وجود Magic Glass که با همکاري Corning ساخته شده است قدرت محافظت بالايي براي صفحه‌نمايش به وجود آمده است و همچنين باعث مخروطي شدن لبه‌هاي صفحه‌نمايش آن شده است.

در صفحه نمايش اين گوشي جديد موتورولا، از فناوري ماتريس‌هاي RGB استفاده شده است و با در نظر گرفتن غلظت 316ppi آن مي‌توان صفحه نمايشي شارپ تر را در اختيار داشت.


صفحه‌نمايش AMOLED آن با رنگ‌هايش نه تنها زيبايي را براي شما به ارمغان مي‌آورد بلکه صفحه نمايشي فعال را به شما مي‌دهد به اين صورت که موقعي که صفحه نمايش خاموش است شما مي‌توانيد هشدار هاي خود را ببينيد.

قسمت فعال صفحه‌نمايش که کسري از صفحه‌نمايش اصلي را در بر دارد ساعت را به همراه پيام‌هاي هشدار نشان مي‌دهد که با لمس شکلک آن به برنامه مورد نظر پرش مي‌کنيد.

يک ويژگي که مختص موتورولا است، اين است که شما مي‌توانيد هر طور که مي‌خواهيد گوشي را طراحي کنيد.


سايتي با نام Moto Maker وجود دارد که به شما امکان ايجاد تغييرات و ديدن نسخه نهايي را به شما مي‌دهد. در مجموع شما امکان انتخاب بين 18 رنگ ساده، 7 رنگ مفهومي و 2 قاب گوشي در رنگ‌هاي مختلف را داريد. اين سايت همچون يک استوديوي کامل است که طراحي شما را انجام مي‌دهيد و کار مونتاژ توسط شرکت آمريکايي انجام مي‌شود و به ادعاي موتورولا تنها پس از 4 روز گوشي شخصي شما در دستان‌تان است.

در اين سايت حتي قادريد رنگ شارژر و هدفون را هم انتخاب کنيد و سفارش دهيد که البته اين امکان تنها در آمريکا در دسترس است.


شرکت موتورولا توانايي تشخيص صدا را در تراشه MOTO X اين گوشي گنجانده اسـت و ديگر نيـازي به مصرف کردن باتري براي انجام دستورهايي خاص را نخواهيد داشت. تنها با گفتـن Ok Google Now بيشتر کارهاي روزانه شما با گوشي انجام خواهد شد.

در قلـب اين گوشي تراشه Snapdragon S4 Pro به همراه پردازنده Dual-core Krait که در فرکانس1.7 گيگـاهرتز تنظيم شده در کنار 2 گيگابابت رم و کارت گرافيک Adreno 320 درست شبيـه Motorola DROID MAXX و گوشي‌هاي ديگر مانند Sony Xperia SP عمـل مي‌کند و آندرويـد 4.2.2 در آن بسـيـار روان عمل مي‌کند.

سنسور دوربين عکاسي 10 مگاپيکسلي آن است که شرکت Motorola از آن به عنوان فناوري "ClearPixel" نام مي‌برد. دوربين از 1.4 ميکرون پيکسل استفاده مي‌کند اما به جاي استفاده از ماتريس RGBG از ماتريس RGBC استفاده مي‌کند که اين امکان اجازه عکاسي با 75 درصد نور بيشتر را مي‌دهد. Moto X همچنين قادر به فيلمبرداري با کيفيت HD با سرعت 30 فريم بر ثانيه که در ميان اسمارت‌فون‌هاي کنوني تک است، مي‌باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام توروخدا یه خواهشی دارم میشه نرم افزار فلش کردن نوکیارو همراه باتوضیحات قراربدین به خدا خسته شدم ازاین که هردفعه کلی هزینه میکنم.مطمنم خیلیا به این نرم افزار احتیاج دارن مثل من....خداقوت پس من منتظرما خواهش میکنم خیلی ممنون. یادتون نره ها من منتظرمااااااااااااااااااا