مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 18 از عملکرد این سامانه در ابان ماه سال 92 خبر داد.

دزفولی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 2 هزار و 735 پیام شهروندی تا 20 آبان سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 18 ارسال شده است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: از پیام های ارسال شده به سامانه 137 شهرداری منطقه 18 بیشترین پیام ارسالی با 744 پیام شهروندی به ناحیه یک و کمترین پیام ارسالی با یک پیام به حوزه‌ معاونت امور شهری اختصاص داده شده است.

دزفولی با اشاره به عملکرد نواحی 7 گانه شهرداری منطقه 18 در سامانه 137 گفت: از پیام های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 18 ناحیه دو با 699 پیام، ناحیه چهار با 472 پیام، ناحیه سه با 457 پیام، ناحیه پنج با 267 پیام، ناحیه هفت با 46 پیام‌، ناحیه شش با 22 پیام، حوزه های معاونت اجتماعی و فرهنگی با 15 پیام فنی و عمران با 9 پیام، حمل ونقل ترافیک با 3 پیام به ترتیب در جایگاههای دوم تا دهم اند.

وی ادامه داد: میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 18 در ابان ماه سال جاری 98.91 درصد و 377 پیام تکراری، 339 پیام عدم ارتباط در سامانه 137 این منطقه به ثبت رسیده است.

دزفولی در پایان با اشاره به نحوه عملکرد شهرداری منطقه 18 در سامانه 137 افزود: شهرداری ناحیه 3 با 19.38 درصد کمترین میزان عدم رضایت شهروندان را به خود اختصاص داده و نواحی 6 و 7 به ترتیب با 14 و 22 ساعت دارای بهترین رتبه در سرعت انجام کار است .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار