بخشدار رودهن گفت: بسیج از ارکان اصلی نظام است که همواره در خدمت ولایت و پاسداری از خون مقدس شهدا و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده است.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت راهبردی نظام و برخودار از حیاتی‌ترین نقش‌ها در راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران بوده و شناخت همه جانبه و دقیق آن بمثابه یک نیاز بویژه برای نسل آینده‌نگر و آرمان طلب جوان، همواره خواهد توانست اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی کشور را در بستر توسعه و گسترش قرار داده و از میهن اسلامی برابر تهدیدات دشمنان صیانت کند.

وی  گفت:امروز دشمنان نظام برنامه های مختلفی برای ورود به تفکرات فرهنگی و دینی مردم بویژه جوانان دارند و باید با برگزاری کلاس های آموزشی و همایش های مختلف دینی و مذهبی جوانان را ازاین انحرافات دور کنیم.

وی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی بسیج حضور گسترده داشت و امروز نیز در عرصه ها و صحنه های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم ولایی ایران عزیز است و در جهت حفظ نظام و آرمان های حضرت امام (ره) تلاش می کند.

بخشدار رودهن با اشاره به رشادت ها و شجاعت های بسیجیان گفت: امروز اگر دشمنان و استکبار جهانی نمی توانند به این کشور و انقلاب مردم چپ نگاه کنند به جهت حضور غیور مردان و زنان بسیجی و ولایی است.

طاهر خانی در پایان گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی رمز سربلندی و عبور افتخارآمیز ملت ایران از گذرگاههای سخت و پر فتنه تاریخی و شکست و ناکامی توطئه‌ها و تهدیدات ضدانقلاب و جبهه معاندین نظام بوده است و تا هنگامی خورشید وجودی این نهاد مقدس و مردمی در عینیت جامعه می‌تابد، چشم طمع دشمنان مستکبر از کشور دور خواهد گردید./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.