امروزه بشر دریافته است که تبعات و خسارتهایی که به طبیعت وارد می شود بیشتر از آلوده کردن محیط زیست است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امروزه بشردریافته است که تبعات و خسارتهایی که به طبیعت وارد می شود بیشتر از آلوده کردن محیط زیست است.

بنابراین بالا بردن سطح آگاهی و دانش شهروندان علاوه بر اینکه باعث می شود محیط زندگی و اطراف خود را پاکیزه نگه داریم باعث سلامتی و نشاط روحی و جسمی در افراد می شود.

اما در این خصوص اداره بازیافت ناحیه یک منطقه اقدامات ویژه ای را انجام داده است. 

آموزش بازیافت و مدیریت پسماند در مسجد دوازده امام (ع) انجام شد.

تقی آقایی رئیس اداره خدمات شهری ناحیه یک منطقه 9 با اعلام این خبر افزود: امروزه مهمترین شاخص های زندگی بشر، حفاظت از منابع تولید است.

از این رو اداره بازیافت با هدف آموزش شهروندان و توزیع بروشورهای آموزشی توسط آموزشگران این اداره می کوشد فرهنگ اصلاح الگوی مصرف را در بین شهروندان افزایش دهد.

آموزشگران واحد بازیافت شهرداری ناحیه یک منطقه 9 از آموزش چهره به چهره در واحدهای تجاری خیابان هاشمی خبر داد.

تقی آقایی رئیس اداره امور شهری و محیط زیست شهرداری ناحیه یک منطقه 9 بابیان این خبر افزود: در راستای پیشبرد اهداف سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به منظور جلب مشارکت شهروندان در امر بازیافت و تفکیک پسماند از مبدأ، واحد بازیافت شهرداری ناحیه یک منطقه 9 ضمن اجرای مرحله دوم آموزش چهره به چهره شهروندان اقدام به توزیع بروشور و کیسه های ویژه جمع آوری پسماند در خیابان هاشمی اقدام کرد.

همچنین آموزش چهره به چهره واحدهای مسکونی واقع در خیابان هاشمی خبر داد.

آموزشگران واحد بازیافت ناحیه یک منطقه 9 اقدام به آموزش چهره به چهره واحدهای مسکونی واقع در خیابان های کوچه های کشاورز، محمد پور و سلیمانی کرد.

 تقی آقایی رئیس اداره خدمات شهری ناحیه یک منطقه 9 با بیان این خبر افزود:  در راستای پیشبرد اهداف ناحیه یک منطقه 9 درخصوص آموزش امر بازیافت و تفکیک مواد از مبدأ به شهروندان، واحد بازیافت ناحیه یک منطقه 9 اقدام به آموزش چهره به چهره و توزیع کارت اشتراک بین شهروندان کرد.

کانکس های بازیافت محدوده ناحیه یک منطقه 9 نظافت و شستشو شده و اقلام مورد نیاز آنها فراهم شد.

تقی آقایی رئیس اداره خدمات شهری ناحیه یک منطقه 9 با بیان این مطلب تصریح کرد: با برنامه ریزی و درایت مسئولین واحد بازیافت ناحیه و پس از بازدیدهای تخصصی از غرفه های مذکور و درخواست متصدیان مربوطه نسبت به اجرای عملیات شستشو و نظافت و تکمیل تجهیزات 4 دستگاه از کانکس جهت رفاه حال شهروندان اقدام شد.

وی افزود: این اقدامات بطور مستمر و گسترده در سطح محدوده ناحیه صورت گرفته و خواهد گرفت.

همچنین واحد بازیافت ناحیه یک منطقه 9 اقدام به آموزش چهره به چهره متصدیان غرفه بازیافت سطح محدوده کرد.

تقی آقایی رئیس اداره خدمات شهری ناحیه یک منطقه 9 با بیان این خبر افزود: باهدف آشنایی متصدیان غرفه بازیافت با امر تفکیک مواد از مبدأ و ارائه خدمات هر چه بهتر در این زمینه به شهروندان، واحد بازیافت ناحیه یک منطقه 9 اقدام به آموزش بازیافت بصورت چهره به چهره به متصدیان غرفه بازیافت سطح محدوده کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازیافت ، خدمات ، مسجد ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار