مسئول روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی در آستانه هفته بسیج پرداخت و گفت: سازمان بسیج دانشجویی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه‌های مختلف برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

"رحمان‌زاده" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی در آستانه هفته بسیج پرداخت و اظهار داشت: سازمان بسیج دانشجویی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه‌های مختلف برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

وی افزود: دیدار نفرات برتر کنکور 92 و نفرات برتر المپیادها با خانواده شهید احمدی‌روشن از برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته بسیج بوده که فردا در ساعت 16 تا 17 در منزل این شهید صورت می‌گیرد.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج، همایش گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه تهران است، تصریح کرد: از سران قوه به خصوص رئیس جمهور محترم کشورمان و همچنین از "سرلشکر جعفری" فرمانده کل سپاه، "سردار نقدی"  رئیس سازمان بسیج مستضعفین و "حجت‌الاسلام محمدیان" رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور، برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده که هنوز پاسخی مبنی بر شرکت در این مراسم دریافت نشده است.

رحمان‌زاده مطرح کرد: چهارشنبه 6 آذرماه در دانشگاه امیرکبیر طی برنامه‌ای با عنوان "شکوه هجرت" از شرکت کنندگان در اردوهای جهادی برتر تقدیر می‌شود.

وی اضافه کرد: سعود کوه‌پیمایی کهف‌الشهدا برای خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌هایی بوده که با حضور "لاله افتخاری" نماینده مجلس شورای اسلامی، پنج‌شنبه 7 آذرماه رأس ساعت 8 صبح آغاز شده و مراسم مداحی و سخنرانی بر فراز این کوه رأس ساعت 9 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.