کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ضمن عرض تبریک برد تیم ملی، معتقدم علت پیروزی تیم ملی دفاع محکم و حمله با برنامه‌ریزی بود.

غلامحسین مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کی‌روش و کادر فنی تیم ملی فوتبال توانستند با استفاده از مهره‌های کلیدی و کارساز، بازی با کیفیتی را ارائه دهندکه نتیجه‌ی خوب آن را دیشب دیدیم.

مظلومی در خصوص عملکرد بازیکنان مقابل تیم لبنان بیان کرد: حضور با انگیزه سبب شد بازیکنان پتانسیل لازم و برتری رو نسبت به تیم لبنان داشته باشند.

وی افزود: تمرینات لازم و شناخت خوب از تیم لبنان باعث شد که تیم ملی ایران پیروزی پرگلی را بدست آورد.
بازیکنان دورگه تیم ملی بسیار خوب بازی کردند که انسجام و وحدت تاکتیکی علت موفقیت آنها بود. تغییراتی که در ترکیب اصلی و اضافه شدن سه بازیکن در خط هافبک اعمال شد توانستند خودشان را ثابت کنند و در پیروزی تیم ملی نقش مهمی ایفا کنند.

وی در مورد عملکرد تیم لبنان گفت: کیفیت مناسبی مثل گذشته نداشت و در مقابل ایران به زانو درآمد و با در نظر گرفتن بازی مقدماتی جام جهانی ضعیف عمل کرد و کادر فنی ایران نسبت به لبنان از برتری بیشتری برخوردار بود.

کارشناس فوتبال در خصوص بهترین بازیکن اظهار داشت: همه بازیکنان خوب بازی کردند و جوانان با تجربه‌ای که در تیم ملی داریم همه به خودی، خود و با انجام و هماهنگی لازم توانستند موفقیت آفرین باشند اما حضور اشکان دژاگه و جواد نکونام در این پیروزی مؤثر و مفید بوده است.

غلامحسین مظلومی در خصوص مساوی شدن رکورد گل‌های زده نکونام با دایی مقابل لبنان اظهار داشت: ضمن عرض تبریک به جواد نکونام، وی از شایستگی‌های بالایی برخور دارند که هیچ کدام در علت موفقیت و پیروزی‌اش بی تاثیر نیستند.
مظلومی در مورد این‌که نکونام نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شده بیان کرد: لیاقت نکونام بود که چنین جایگاهی رو بدست بیاورد و خصوصیات شخصیتی و اخلاقی نکونام در این انتخاب بی تاثیر نبوده است.

وی ادامه داد: نکونام از بهترین‌های خط هافبک بوده است و قابلیت‌های وی یکی از عواملی بود که توانستیم به جام جهانی صعود پیدا کنیم تجارب خودش را به عنوان کاپیتان تیم به بازیکنان انتقال داد و امیداورم که به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شود.

وی در خصوص عملکرد دانیال داوری برای دومین حضورش در دروازه اظهار داشت: عملکرد تقریباً خوب ولی همراه با استرس داشت، که با شرکت در بازی‌های بیشتر از بین خواهد رفت ولی برای دومین حضور خوب عملکرد.

غلامحسین مظلومی در مورد انتخاب بهترین دروازه‌بان برای جام جهانی خاطرنشان کرد: به نظر کی روش بستگی دارد ولی رحمان احمدی در مقابل کره جنوبی شایستگی خودش را نشان داد و هنوز توپ‌های خاصی با دفاع خوب به دروازه ما فرستاده نشده و در بازی‌های تدارکاتی سخت می توان به نتیجه رسید که کدام دروازه بان بهتر است اما برای رحمان احمدی وداوری فرصت‌های زیادی برای رقابت وجود دارد تا شایستگی شان مشخص شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، فوتبال ، کادر فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار