پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با مقام معظم رهبری گفت: دیدار با مقام معظم رهبری بهترین افتخاری بود که نصیبم شد.

غلامحسین مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته توسط دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری و اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی توانستم بعد از نماز ظهر و عصر دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته باشم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این افتخار نصیب من شد تا از نزدیک با رهبر دیدار کنم و این دیدار از هر اتفاقی در زندگیم بهتر بود.


وی بیان داشت: ایشان مرا شرمنده خودشان کردند و برای سلامتی‌ام دعا کردند و به من امیدواری دادند که به زودی به میادین ورزش برمی‌گردم.

مظلومی گفت: من از مقام معظم رهبری درخواست چفیه کردم و ایشان بعد از دعا چفیه‌ خود را به من هدیه دادند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مقام معظم رهبری قهرمانان و مدال آوران ورزشی را دوست دارند و علاقه خاصی هم به پیشکسوتان ورزشی دارند. همچنین ایشان شناخت کافی نسبت به ورزش دارند و برای همه اهالی ورزش برای افتخار‌آفرینی در صحنه‌های ورزشی دعا کردند.

مظلومی درباره درخواستش از مقام معظم رهبری بیان داشت: به نظرم داشتن درخواست از مقام معظم رهبری، یک نوع بی ادبی است به همین دلیل فقط از ایشان خواستم برایم دعا کنند.


وی در ادامه اظهار داشت: من بعد از جدایی از ایشان روحیه و انرژی مضاعف گرفتم و تمریناتم را هم با پیشکسوتان آغاز کردم.

مظلومی درباره پیگیری باشگاه استقلال در مورد وضعیتش گفت: مسئولان استقلال تا الان پیگیر وضعیتم شدند فتح‌اله‌زاده هم هنوز حکم مدیر فنی باشگاه استقلال را برایم صادر نکرده و این سمت در حد حرف و حدیث باقی مانده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: علی فتح‌اله‌زاده مشکلات زیادی دارد و من انتظار ندارم که وی جویای احوالم باشد.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم استقلال با درایت فتح‌اله‌زاده و قلعه نویی بتواند نتایج قابل قابل در لیگ برتر بگیرد و با قهرمان  شدن در لیگ هواداران را شاد کند و من هم با موفقیت استقلال خوشحال شوم.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، هدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار