پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است در صورتی که این تیم بتواند با برنامه کار کند کسب موفقیت دور از انتظار نخواهد بود.



غلامحسین مظلومی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران که سابقه قهرمانی با این تیم در آسیا را دارد د ر گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط فعلی آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بنده به شخصه احترام زیادی برای شخصیت کادر فنی این تیم قائلم که انگیزۀ مضاعفی به بازیکنان این تیم داده است.استقلال از مهره های کلیدی با ارزشی برخوردار است که در روند موفقیت این تیم عملکرد شایسته ای داشته اند.
 
وی در ادامه افزود: به هر حال استقلال توانست با انجام یک بازی قابل قبول در تایلند به پیروزی برسد و به جمع 4 تیم برتر آسیا راه یابد و بنده نیز این موفقیت را به آنها تبریک  می گویم.
 
مظلومی در خصوص بازی روز چهار شنبه استقلال مقابل نماینده کره جنوبی اظهار داشت: بنده در کارنامۀ  آسیایی خود نیز 9 گل زده دارم که یکی از این گل ها را به همین تیم اف. سی سئول کره جنوبی زدم.به هیچ وجه ما نباید در این بازی تیمی از پیش باخته باشیم. استقلال می تواند با بهره گیری مناسب از مهره های کار آمدی که در اختیار دارد در این دیدار عملکرد خوبی به نمایش بگذارد به عقیده من رمز موفقیت استقلال در این دیدار دفاع محکم و حمله با برنامه خواهد بود.
 
غلامحسین مظلومی در خصوص خسرو حیدری که به دلیل دو اخطاره بودن در این بازی  حضور نخواهد داشت نیز اذعان داشت: این بازیکن از لیاقت فنی قابل قبولی برخوردار است و در هر دیداری می تواند در سمت راست استقلال تأثیر گذار واقع شود و حریف را تحت فشار بگذارد .
انشاءالله که کادر فنی  استقلال بتواند با به کار گیری تاکتیک و برنامه ای مناسب خلا حضور حیدری را پوشش دهد.
 
غلامحسین مظلومی مدتی است که با بیماری دست و پنجه نرم می کند وی در ادامه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر در حال سپری کردن دورۀ‌ نقاهت بیماری هستم.مرحلۀ اول درمان که اختصاصی به شیمی درمانی داشت را با موفقیت سپری کردم و پیگیر ادامه مداوا هستم . 
 
 
پیشکسوت استقلال از بی توجهی مسئولان گلایه هایی دارد که در این مورد گفت : متأسفانه مسئولان در همان روزهایی که بنده در بیمارستان حضور داشتم  آمدند و یک عیادتی از بنده کردند و رفتند. انسان در روزهایی که به حمایت نیاز دارد باید حمایت شود اکنون بنده تمام داروهایم را با خرج خودم تهیه می کنم، داروهایی که خاص هستند و تأمین هزینه ی آنها کار آسانی نیست. بنده انتظار داشتم که پیگیری های بیشتری در خصوص بیماری و مشکل حال حاضر من انجام گیرد. گویا غلامحسین مظلومی را از یاد برده اند.
 
 
 
وی در ادامه اظهار داشت:  در آسیا و afc‌  ، استقلال پر تماشاگرترین تیم است و از این نظر رکورددار می باشد. امیدوارم این نیروی انسانی در بازی برگشت از استقلال حمایت همه جانبه و پرشوری داشته باشد. از هواداران می خواهم که در آن بازی شعارهایی در حمایت از خلیج فارس   بدهند تا مشت محکمی بر دهان آنهایی باشد که مدام از نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی  دم می زنند.جا دارد تشکر ویژه ای از فیفا داشته باشم که از واژه ی تاریخی خلیج فارس در برنامه هایش استفاده می کند.
 
مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال در تقابل با حریف کره ای خود عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند در نهایت ستاره ی سوم را بر روی سینه حک کند.
 
گفتنی است دیدار رفت دو تیم استقلال ایران و نماینده کره جنوبی روز چهارشنبه ساعت 14 به وقت ایران در سئول کره جنوبی پیگیری می شود.
برچسب ها: حمله ، معتقد ، کلیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار