معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 از راه‌اندازی کتابخانه‌های ویژه کودک و نوجوان خبر داد.

پیر‌هادی در‌ گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب و کتا‌بخوانی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه بین شهروندان، بخش ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های محلی منطقه‌ای راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ مطالعه در سنین نوجوانی اظهار داشت: سالن های مطالعه مختص کودکان و نوجوانان که مجهز به میز، صندلی و مخزن‌ ها‌یی در اندازه های کوچکتر و رنگهای شاد و نیز کتابهای ویژه کودکان و نوجوانان در سطح منطقه راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: کتابخانه های بوستان بهشت مادران، ملت، دکتر شریعتی، مصطفی رحماندوست در‌محله درب دوم و محلات شهرک فجر اما‌نیه، داو‌ودیه و مجموعه شهر‌بانو را برای کودکان مجهز است.

پیر‌هادی با اشاره به خلا‌صه نو‌یسی در کتابخانه ها افزود: 45 عنوان کتاب در 6 موضوع روانشناسی، کودک،‌اجتماعی، ادبی، مذهبی و تاریخی از سوی کتابداران این کتابخانه ها در دو صفحه خلاصه نو‌یسی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع محصولات فرهنگی، تور بازدید از‌ کتابخانه ملی و باغ موزه قصر، نواخته شدن زنگ کتاب در مدارس منتخب، طرح همه کتاب، برپائی کارگاه های آموزشی و آسیب شنا‌سی و مراسم و نشست ادبی و تحلیل از برترین های عرصه کتاب از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بوستان ، محلات ، امانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار