سرپرست مديريت راهداري راه و شهرسازي استان قم گفت: با توجه به بارش برف و كولاك در محور فوجرد هم اكنون با تلاش عوامل راهداري راههاي مواصلاتي اصلي و فرعي اين استان باز بوده و تردد درآن جريان دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان قم ، اكبر سليميان با اعلام اين خبر گفت: در پي بارش برف كه از صبح امروز در محور فوجرد در استان قم شروع شده، عمليات راهداري زمستاني در محورهاي برف‌گير استان قم به مرحله اجرا درآمد.

وي ادامه داد: با وجود بارش برف و كولاك تردد خودروها بدون كوچكترين مشكلي در اين مسيرها صورت مي گيرد.

سليميان با اشاره به اينكه آزاد راه قم – تهران و و ديگر محورهاي جاده اي باز است، اظهارداشت: راهداران از نخستين ساعات بارش برف در محورهاي برف گير مستقر شده و به انجام عمليات بروفروبي و نمك پاشي در اين محورهاي مشغول هستند.

سرپرست راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان قم گفت: اين اداره كل با بسيج امكانات و تجهيز ات خود در قالب هفت اكيپ ثابت مستقر در راهدارخانه‌ها و 70 نفر راهدار به ارائه خدمات در طول ايام راهداري زمستاني مي پردازند.

وي در پايان ضمن تاكيد بر تلاش بي شائبه همكاران حوزه مديريت راهداري در ايام برفروبي بر عدم تردد خودروها بدون زنجير چرخ اعلام كرد: بي ترديد از عوامل مهم در جلوگيري از سوانح جاده اي در فصول بارش تجهيز كليه خودروها به داشتن زنجير چرخ است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بارش ، برف ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار