جواد کاظمیان به تراکتورسازی برگشت و فرشید طالبی نیز با مخالفت جلالی با جدایی‌اش در این تیم تبریزی ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یک مقام آگاه و تیم تراکتورسازی، جواد کاظمیان بعد از اینکه متوجه شد در لیست مازاد مجید جلالی جا ندارد به تمرینات این تیم ملحق شد.

وی پیش از اینکه در بازی استقلال 90 دقیقه روی نیمکت تراکتور نشسته بود با حالت قهر تبریز را ترک و راهی تهران شد.

از سوی دیگر فرشید طالبی، مدافع تراکتورسازی که از تیم‌های استقلال، ذوب آهن، مس کرمان و فولاد دعوت به همکاری شده بود با مخالفت مجید جلالی روبرو شد و به این ترتیب پرونده جدایی‌اش بسته و مقرر شد در تبریز بماند.

این در حالی است که مسئولان نفت تهران برای انتقال رضا نوروزی به تراکتورسازی خواهان سعید دقیقی شده بودند اما تراکتوری‌ها با این موضوع مخالفت کردند و به این ترتیب پرونده این معاوضه نیز بسته شد.

از سوی دیگر تراکتوری‌ها به شدت پیگیر جذب غلامرضا رضایی و بختیار رحمانی بودند ولی از سوی کاپیتان فولاد جواب منفی شنیدند و رضایی به جمع بازیکنان فولاد پیوست تا جلالی در جذب این 2 بازیکن نیز ناکام بماند.

با این حال وضعیت مهدی کریمیان هنوز مشخص نیست و هر چند تراکتوری‌ها با  جدایی او مخالفت کردند ولی این بازیکن اصرار به جدایی و پیوستن به سپاهان دارد.

البته کریمیان با شروع تمرینات تراکتورسازی در تبریز حاضر و با سایرین تمرین کرد ولی همچنان سرناسازگاری داشته و خواهان جدایی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مازاد ، نیمکت ، پرونده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار