یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: در انفجار بیروت دست صهیونیست‌ها به وضوح مشهود است و زمان آن بی ارتباط با مذاکرات ژنو نیست ، در نتیجه رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی این جنایت باشد.

"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انفجار اخیری که در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان رخ داد، گفت: در انفجار بیروت دست صهیونیست‌ها به وضوح مشهود است و زمان آن بی ارتباط با مذاکرات ژنو نیست در نتیجه رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی این جنایت باشد.   
 
وی ادامه داد: به طور کلی تروریست‌هایی که در سوریه و لبنان دست به این جنایات می‌زنند تحت سلطه و نفوذ صهیونیست‌ها هستند.
 
قدیری ابیانه افزود: "نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از هرگونه توافقی در ژنو در ابعاد مختلف به کار گرفته است و اقدام گروهکهای تروریستی در حمله به مرزهای کشورمان و انفجار تروریستی در بیروت علیه سفارت ایران و کارکنان آن، همچنین انفجاراتی که در مراکز فرهنگی شیعیان در لبنان رخ داده است بی ارتباط با شیوه‌های عملکردی صهیونیست‌ها نیست.
 
این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک در پایان خاطر نشان کرد: در انبارهای سلاح تروریست‌ها در سوریه نیز سلاح‌های زیادی از این رژیم غاصب کشف شده که ارتباط این گروه‌ها را با صهیونیست‌ها نیز نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انفجار ، بیروت ، مذاکرات ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار