شماري از زخميان انفجار تروريستي روز سه شنبه در بيروت به تشريح اين رويداد پرداختند، رييس بخش جراحي بيمارستان الزهراي بيروت نيز گفت تاکنون ده الي 15 زخمي در اين بيمارستان جراحي شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ؛ الياس يحيي رييس بخش جراحي بيمارستان الزهراء بيروت گفت: ما بيماران را که در شرايط بسيار بحراني بودند دريافت کرديم. حدود شصت و پنج زخمي به اين بيمارستان منتقل شدند و شش يا هفت نفر آنها شهيد شده اند. ما بين ده تا 15 عمل انجام داديم و همچنان عملهايي در جريان است. شش يا هفت زخمي نيز در حال حاضر منتظر درمان هستند. 

ابراهيم حسن حسين  از جمله زخيمان انفجار روز سه شنبه در بيروت گفت نخستين انفجار که روي داد ما رفتيم ببينيم چه شده است.  در کنار يکي از دوستانم ايستاده بودم که انفجار دوم روي داد هيچ چيز احساس نکردم و تنها چيزي که به ياد مي آورم اين بود که از شدت موج انفجار در حال پرت شدن در آسمان معلق بودم سپس به زمين افتادم اما خدا کمک کرد و توانستم بلندشوم و بايستم. 

محمد ديگر فرد زخمي شده در انفجار بيروت گفت ما در محل در حال کار بوديم يکي از کابل هاي برق مشکل داشت و براي تعمير به محل اعزام شده بودم و انفجار روي داد. اين چيزي است که به خاطر مي آورم. 

حسين عصاف ديگر زخمي انفجار روز سه شنبه گفت به همراه يکي از دوستان و برادرم در ورودي ساختمان ، حدود دويست متري محل انفجار نشسته بوديم که نخستين انفجار روي داد. به سمت محل انفجار دويديم که ببينيم چه شده است، درکمتر از ده دقيقه انفجار دوم روي داد. شکر خدا فقط دستم کمي آسيب ديده است و برادرم، نمي دانم، از حال رفته بود. آنها مرا به بيمارستان منتقل کردم و الان او را گم کرده ام، هيچ کس درباره او چيزي نمي داند.

 يکي از مجروحان گفت ما صداي انفجار اول را شنيديم و در حال و هواي اين انفجار بوديم که پنج دقيقه بعد انفجار دوم روي داد. 

يک مجروح ديگر گفت: انفجار نخست که روي داد، عده اي کشته و زخمي شدند و ما در حال رسيدگي به آنان بوديم که انفجار دوم اتفاق افتاد.

يک مجروح ديگر گفت ما در حال کار بوديم که انفجارها رخ داد و با اين حال نتوانستيم از آسيب آن در  امان بمانيم.

مجروح ديگري درباره اين جنايت گفت پس از وقوع انفجار نخست تلاش کرديم مجروحان را از محل انفجار خارج کنيم، دومين انفجار بسيار بزرگتر از انفجار اول بود و شمار زيادي از مردم کشته و زخمي شدند. خدواند همه را حفظ کند.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار