شهاب حسین‌پور، کارگردان تئاتر از اجرای نمایش بیوه‌های غمگین سالار جنگ با حضور "گلاب آدینه" و دخترش نورا هاشمی در تالار چهارسو از روز یکشنبه دهم آذر خبرداد.

شهاب حسین‌پور، کارگردان تئا‌تر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئا‌تر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش بیوه‌های غمگین سالار جنگ در تالار چهارسو از روز ۱۰ آذر به نویسندگی "محمدامیر یاراحمدی" و به کارگردانی خودم و با بازی گلاب آدینه، شیرین بینا، حمید رحیمی، نورا هاشمی، محمد صدیقی مهر، حمیده مستعان به اجرا خواهد رفت. 

وی ادامه داد: قصه این نمایش روایتگر طمع انسان‌ها است در واقع سه خانم بعد از فوت همسرشان در حال جدال برای ارث و میراث هستند. 

این کارگردان تئا‌تر در خصوص نمایشی دیگر عنوان کرد: در حال حاضر در مرحله تمرین نمایش تپانچه‌های خانم هستیم و احتمال دارد با وجود محدودیت در وقت به اجرا در دهه فجر برسیم و در غیر این صورت این اثر به اجرای عموم خواهد رفت. 

حسین‌پور بیان کرد: حضور همه اعضای این گروه هنوز قطعی نشده است اما احتمال حضور گلاب آدینه، علیرضا خمسه، رویا نونهالی در این نمایش قوی است. 

این کارگردان تئا‌تر خاطرنشان کرد: نمایش تپانچه‌های خانم داستان خانمی به نام اخترالسلطنه را روایت می‌کند که تلاش می‌کند شهرش را به شهری رویایی و آرمانی تبدیل کند و در این راه ناگزیر به استفاده از تپانچه می‌شود.
 
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار