نويسنده و تحليلگر سياسي فعال در مقر شبکه العالم در بيروت تصريح کرد شاهزاده بندر بن سلطان رئيس دستگاه اطلاعاتي عربستان و رژيم صهيونيستي عاملان انفجارهاي لبنان هستند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ فيصل عبدالساتر در گفتگو با خبرنگار الميادين گفت : کساني که پشت سر اين انفجارها قرار دارند اگر تصور مي کنند اين اقدامات منجر به تغيير موضع ايران خواهد شد دچار توهم شده اند.

از سوي ديگر کساني که زمام امور را به لحاظ امنيتي و سياسي در لبنان در اختيار دارند بايد احساس مسئوليت کنند و بدانند که از هم گسيختگي امنيتي و سياسي به نفوذ بيشتر و نقض حريم لبنان توسط تروريستها منجر مي شود . حال سوال اساسي اين است که چه کساني از اين عمليات سود مي برند و مجريان آن چه کساني هستند؟

عبدالساتر خاطر نشان کرد : طبيعتا مراجعه به پرونده هاي شبکه هايي که بازداشت شده اند نشان مي دهد سرنخ آنها به طور مستقيم به بندر بن سلطان از مسئولان سعودي مي رسد و اين اقدامات مرتبط با طرحهاي آمريکايي - اسرائيلي در عرصه لبنان و سوريه است.

بنابراين دستگاه قضايي لبنان بايد نتايج تحقيقات خود را در مقابل افکار عمومي به صورت شفاف اعلام کند و بگويد که اين شبکه ها با چه کساني در ارتباط هستند .برخي از جناحها در داخل عربستان سعودي در اين حوادث نقش دارند ضمن آنکه ردپاي اسرائيل نيز کاملا واضح و آشکار است.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۹:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
امیدوارم بندر بن سلطان این تروریست کثیف و خونریز بدست خدای یکتا به درک واصل شود.
Iran (Islamic Republic of)
ايران وطن من
۱۴:۳۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
باسمه تعالي

سلام به نظر اينجانب، دليل اين انفجار، به حمله دولت سوريه به منطقه قلمون كه ارتش بندر بن سلطان ( لعنت خدا بر او باد) در آن مستقر است بر مي گردد. بندر بن سلطان قبلا تاكيد كرده بود در صورت حمله به قلمون لبنان را به آتش مي كشد.
آخرین اخبار