مسئول امور استان‌های فدراسیون تکواندو که کاندید شرکت در انتخابات این فدراسیون نیز است، هرگونه تغییر بی‌مورد رؤسای هیئت‌های کشور را رد کرد.

آرش فرهادیان، کاندید حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو با رد امکان کنار کشیدنش در انتخابات فدراسیون به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با مشورت و هماهنگی سید محمد پولادگر رییس فدراسیون در انتخابات تکواندو شرکت کردم و تا آخر هستم! به عنوان ورزشکار، مربی و مدیر این حق را برای خود قایل بودم که در انتخابات فدراسیون شرکت کرده و به آن کمک بیشتری کنم.

وی با بیان اینکه پولادگر قصدی برای ثبت نام در انتخابات این دوره نداشت، افزود: پولادگر یکی از مدیران برتر ورزش بوده که زحمات زیادی برای تکواندو کشیده و یکی از تاثیرگذارترین چهره های تکواندو است بنابراین با ترغیب وی خواستار حضورش در انتخابات شدم و یکی از حامیان وی هستم!

فرهادیان که مسئولیت کمیته امور استان‌های فدراسیون را عهده‌دار است در مورد تغییر رؤسای استانی با نظر پولادگر، گفت: هیچ یک از رؤسای هیأت‌های استانی با نظر پولادگر تغییر نکرده است. در واقع با پایان ریاست هر استانی اقدام به برگزاری انتخابات شدیم و من به شدت این موضوع را تکذیب می کنم.

وی افزود: اگر بخواهم می توانم رؤسای استان‌ها را با نظرات خود هم سو کنم اما همیشه در تکواندو انتخابات سالمی برگزار شده است.

گفته می شود، در صورت انتخاب مجدد سید محمد پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو آرش فرهادیان به عنوان دبیر فدراسیون برگزیده خواهد شد.

آرش فرهادیان پیش از این به عنوان رییس هیئت تکواندوی خوزستان، سرمربی سابق تیم مناطق نفت خیز جنوب، مدیر کمیته روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون تکواندو فعالیت داشته و هم اکنون به عنوان ریییس کمیته امور استان‌های فدراسیون منصوب شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، فرهادیان ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار