مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه یک گفت: جلسه راهبردی جشنواره شکوفا با حضور مدیران آی‌تی محلات 26 گانه در معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در آبان ماه تشکیل شد.

قویدل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه راهبردی جشنواره شکوفا در آبان ماه با حضور مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه یک و مدیران آی‌تی محلات 26 گانه در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تشکیل شد.

قویدل اظهار داشت: در این جلسه دبیران کارگروه‌های کانون سه رشته رباتیک، توسعه مهارتهای رایانه‌ای و بازی‌های رایانه‌ای در جشنواره شکوفا با ارائه توضیحاتی، شرایط و قوانین مسابقات مرتبط را شرح دادند.

قویدل بیان کرد: به منظور اجرای هر‌چه بهتر و با کیفیت‌تر جشنواره شکوفا، کار گروه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف این جشنواره تشکیل و با اعطای احکام جداگانه‌ای، دبیر کار گروه کانون‌های رباتیک، وبلاگ نویسی باتری رایانه‌ای، موبایل، طراحان گرافیک، رسانه‌های دیجیتال، توسعه مهارتهای رایانه‌ای و نظارت بر ساب پرتا‌ل‌ها مصرفی شدند.

قویدل تصریح کرد: هم‌چنین در ستاد دبیرخانه جشنواره شکوفا در معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه کاوه، محمود آبادی، ماهوری، غلامرضایی، ابراهیمی و معتبرزاده به ترتیب به عنوان دبیر فنی و پشتیبانی، دبیر ستاد تبلیغات و اطلاع رسانی، دبیر هماهنگی، دبیر اطلاعات و اخبار، دبیر فنی ساب پرتال جشنواره شکوفا معرفی و از سوی محسن جلالی فراهانی معاون امور اجتماعی و فرهنگ منطقه یک احکام خود را دریافت کردند.

قویدل خاطر نشان کرد: در این جلسه و بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌های اعلام شده، از تلاش مدیر محله‌های دزاشیب، کاشانک و اراج در به روز رسانی و ارتقای ساب پرتال محله تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /

برچسب ها: جشنواره ، شکوفا ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار