مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: گلوبال پست: اوباما بايد از روند گفتگوها با ايران حمايت کند ، داوداوغلو و سوزان رايس درباره ايران و سوريه گفتگو کردند،‌«عبدالقادر الصالح» فرمانده ارتش آزاد سوريه کشته شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


اوباما امروز شخصا از سنا می‌خواهد تحريم‌هاي تازه عليه ايران را متوقف کند/ احتمال تعویق تصویب تحریم‌های جدید به ماه‌ آینده



در نشست امروز رهبران سنا از هر دو حزب آمريکا و نيز رييس و نمايندگان عضو کميته‌هاي بانک‌داري، روابط خارجي، نيروهاي مسلح، و اطلاعات حضور خواهند داشت در همین حال مشاوران کنگره اعلام کردند انتظار نمی‌رود جلسه رای‌گیری درباره تحریم‌های جدید ضد ایران در سنا تا دوم دسامبر (11 آذر) برگزار شود.

بیش از 60 کشته و زخمی در انفجار و حمله راکتی در نزدیکی سفارت ایران در بیروت/ سفیر ایران سالم است + تصاویر
 منابع نيروهاي امنيتي لبنان، از حمله راکتی و دو انفجار در جنوب بيروت در نزديکي سفارت ايران و کشته شدن 15 تن و زخمی شدن 50 نفر دیگر خبر دادند.

گلوبال پست: اوباما بايد از روند گفتگوها با ايران حمايت کند
گلوبال‌پست در گزارشی نوشت: اکنون زمان آن رسيده است که اوباما گامهايي مثبت در حمايت از معامله هسته اي با ايران بردارد.

شمار تلفات انفجار بيروت به 18 تن رسيد

 خبرگزاري رويترز در خبري فوري به نقل از يکي از منابع بلندپايه بيمارستاني از افزايش شمار تلفات انفجار نزديک سفارت ايران در بيروت خبر داد و اعلام کرد شمار کشته ها به 18 تن رسيده است.

دمپسی : واشنگتن به تعهدات خود به اسرائیل در صورت حمله به ایران پایبند است
 "مارتین دمپسی" فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا روز گذشته تصریح کرد، ما تعهد عمیقی نسبت به اسرائیل داریم. به همین دلیل با مقام‌های اسرائیلی مرتب در تماس و رابطه هستیم. اگر اسرائیل بخواهد برای ضربه زدن به تاسیسات هسته‌ای ایران اقدام کند، آمریکا به تعهداتش در قبال این رژیم عمل خواهد کرد.

داوداوغلو و سوزان رايس درباره ايران و سوريه گفتگو کردند

 وزير امور خارجه ترکيه ديروز در واشنگتن با مشاور امنيت ملي رئيس جمهور آمريکا ديدار کرد.

يک نماينده عراقي: منافقين فرقي با داعش و القاعده ندارند

 يک عضو ائتلاف دولت قانون در عراق در واکنش به حمايت برخي طرف هاي عراقي و بين المللي از گروهک تروريستي منافقين اعلام کرد منافقي) با ديگر سازمان هاي تروريستي چون شبکه القاعده و گروه دولت اسلامي عراق و شام موسوم به داعش تفاوتي ندارد.

«عبدالقادر الصالح» فرمانده ارتش آزاد سوريه کشته شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/28/1756243_802.jpg

يکي از فرماندهان گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه کشته شد.

بیش از 60 کشته و زخمی در انفجار و حمله راکتی در نزدیکی سفارت ایران در بیروت/ سفیر ایران سالم است + تصاویر
 منابع نيروهاي امنيتي لبنان، از حمله راکتی و دو انفجار در جنوب بيروت در نزديکي سفارت ايران و کشته شدن 15 تن و زخمی شدن 50 نفر دیگر خبر دادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار