دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور ۱۵ کشور جهان امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي  باشگاه خبرنگاران، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور ۱۵ کشور جهان امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که با همکاری وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی و نیز انجمن تولیدکنندگان لوازم ورزشی کشور برگزار می‌شود شرکت‌های تولیدی داخلی و خارجی ادارات کل ورزش استان‌ها، فدراسیون‌های ورزشی، حضوری فعال دارند. 

همچنین در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای آلمان اسپانیا، فرانسه، سوئیس، ژاپن، کویت، اندونزی، انگلیس، بلغارستان، هلند، کره جنوبی، چین، ترکیه، روسیه و ایتالیا حضور دارند. 

این گزارش می‌افزاید: در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی یک همایش و ۴ کارگاه تخصصی با حضور کار‌شناسان و صاحب نظران داخلی و خارجی نیز برگزار می‌شود. 

برپایه این گزارش ؛ در دوازدهمین نمایشگاه بین الملی ورزش و تجهیزات ورزشی، انواع پوشاک ورزشی، کفش ورزشی، لوازم و تجهیزات ورزش‌های گروهی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، تجهیزات ورزش کشتی، استخر، بدنسازی، و تناسب اندام به نمایش در می‌آید. 

این گزارش می‌افزاید، توجه ویژه به حوزه ورزش کشور ارتقای ورزش‌های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارائه آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های حوزه ورزش، توجه به توسعه ورزش‌های پایه، توسعه ورزش مدارس، و... از مهم‌ترین اهداف برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی است.
 
همچنین این نمایشگاه از امروز ۲۸ آبان ماه تا اول آذرماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ در محل دائمی نماایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گشایش ، نمایشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسام
۱۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
دوچرخه هم داره
آخرین اخبار