نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی که هر سال در دی ماه برگزار می‌شد، امسال به آبان تغییر زمان داد تا با آغاز فصل سرما همزمان باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این اقدام بر اساس نظرسنجی بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان در دوره‌های قبل صورت گرفت چرا که آنان معتقدند در این صورت امکان بهره‌برداری بیشتر مخاطبان و مشارکت کنندگان از نمایشگاه افزایش خواهد یافت.

بر این اساس دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی 27 آبان تا 1 آذر ماه با 130 مشارکت کننده و در 110 غرفه برپا خواهد شد.

استان های حاضر در نمایشگاه، اصفهان، تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،گلستان، خوزستان، قزوین، فارس،زنجان، یزد، مرکزی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی هستند و در کنار انجمن ها، مؤسسات، مطبوعات و رسانه های مربوطه و نمایندگان فروش کشورهای آلمان، آمریکا، ایتالیا، ترکیه، تایوان و بلژیک انواع لوله و اتصالات تک لایه و چند لایه فاضلاب، عایق های حرارتی و برودتی، ساخت پمپ آبرسانی، دیگ های بخار آب گرم و سرد، برج های خنک کننده، چیلرهای جذبی تراکمی، فنکوئل، اسپیلیت، پکیج، هواساز، ایر واشر، تهویه مطبوع، تهویه صنعتی دستگاه های رسوب زدا، مشعل های گازوئیلی، رادیاتورها، شیرآلات برنجی، سامانه های گرمایشی از کف، کانال های انتقال هوا، آبگرمکن های گازی، دیواری و کانال های انتقال هوا را ارائه می‌دهند.

افزایش تعداد مشارکت کنندگان، تقسیم بندی بهینه فضای سالن ها بر اساس در نظر گرفتن حداقل و حداکثر فضای قابل واگذاری به متقاضیان و تنوع بیشتر محصولات ارایه شده از تفاوت های این دوره محسوب می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی از 27 آبان تا 1 آذر ماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان دایر است ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.