دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای گفت: قطعا حضور رئیس سازمان انرژی هسته‌ای در برنامه امروز نشان‌گر اهمیت موضوع بوده و دکتر صالحی خود بر اهمیت این مسئله تاکید دارند.

"مهدی زینال‌لو" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه از پاسخ مثبت دکتر صالحی به دعوت دانشجویان برای حضور در مراسم زنجیره انسانی فردو خوشحال هستیم، اظهار داشت: رئیس سازمان انرژی هسته‌ای در جواب دعوت کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای پاسخ مثبت داده و در برنامه امروز حاضر خواهند شد.
 
وی افزود: رئیس سازمان انرژی هسته‌ای علاوه بر حضور در برنامه پس از تشکیل زنجیره انسانی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
 
دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای تصریح کرد: برنامه پس از تشکیل زنجیره انسانی و سخنرانی دکتر صالحی با قرائت بیانیه پایانی به اتمام می‌رسد.
 
زینال‌لو تاکید کرد: قطعا حضور رئیس سازمان انرژی هسته‌ای در برنامه امروز نشان‌گر اهمیت موضوع بوده و دکتر صالحی خود بر اهمیت این مسئله تاکید دارند.
 
 دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای خاطرنشان کرد: خوشحاليم که جامعه دانشجویی و نخبگان در پشتیبانی از مسائل هسته‌ای با تائید مسئولان مواجه مي‌شوند و امیدواریم در برنامه‌های آتی این کمیته از حضور مسئولان به خوبی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار