مسئول روابط عمومي کميته دانشجويي حفظ و توسعه دستاوردهاي هسته‌اي گفت: ما دانشجويان فني و مهندسي با تشکيل حلقه‌ زنجيره انساني به دور سايت فردو به جهانيان ثابت مي‌کنيم که در کنار مسئولان همچون شهداي هسته‌اي مثل "شهيد مصطفي احمدي‌روشن" تا پاي جان براي حفظ حقوق خود ايستاده‌ايم.

"سيد عليرضا رادمنش" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از تشکيل کميته دانشجويي حفظ و توسعه دستاوردهاي هسته‌اي خبر داد و اظهار داشت: هدف از تشکيل اين کميته حمايت از مسئولان در زمينه‌هاي مرتبط با مسائل هسته‌اي است.

وي با بيان اينکه اولين اقدام اين کميته تشکيل حلقه‌ زنجيره انساني به دور سايت فردو است، تأکيد کرد: دانشجويان با تشکيل اين حلقه پيام حفظ و توسعه دستاوردهاي هسته‌اي ايران را به جهانيان مخابره مي‌کنند.

مسئول روابط عمومي کميته دانشجويي حفظ و توسعه دستاوردهاي هسته‌اي با بيان اينکه تشکيل کميته دانشجويي حفظ و توسعه دستاوردهاي هسته‌اي از سوي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف صورت گرفته است، تصريح کرد: دانشگاه‌هاي ديگر به تشکيل حلقه‌ زنجيره انساني به دور سايت فردو از سوي دانشگاه شريف براي حمايت از حقوق هسته‌اي لبيک گفتند و چون اين حرکت مورد حمايت ديگر دانشگاه‌ها قرار گرفته، گسترده‌تر شده و بايد به صورت جدي‌تري پيگيري شود.

رادمنش با بيان اينکه هر کدام از دانشگاه‌هايي که از تشکيل حلقه  زنجيره انساني به دور سايت فردو حمايت کرده‌اند مي‌توانند به زعم خود در حمايت از مسئولان در مسائل هسته‌اي گام بردارند، افزود: دانشگاه امام‌صادق(ع) در مباحث حقوقي، دانشگاه اميرکبير و صنعتي شريف در مباحث فني و همچنين دانشگاه تهران در بخش‌هاي مرتبط با مسائل هسته‌اي مي‌توانند به مسئولان در زمينه مسائل هسته‌اي کمک کنند.

وي خاطرنشان کرد: ما دانشجويان فني و مهندسي با تشکيل حلقه‌ زنجيره انساني به دور سايت فردو به جهانيان ثابت مي‌کنيم که در کنار مسئولان همچون شهداي هسته‌اي مثل "شهيد مصطفي احمدي‌روشن" تا پاي جان براي حفظ حقوق خود ايستاده‌ايم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار