سرمربی تیم ملی تکواندو معتقد است: پس از مسابقات انتخابی المپیک کادرفنی سه نفره‌ای برای تیم ملی تشکیل میشود.

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: کادر سه نفره برای هدایت تیم ملی خواهیم داشت که باید در این مورد با فدراسیون صحبت شود.

اعتقاد من این است که با توجه به سرمایه گذاری فدراسیون روی قهرمانان بازنشسته باید از این دست تکواندوکاران در کادر فنی تیم ملی در رده‌های مختلفی استفاده شود.

وی در مورد تعویق احتمالی مسابقات لیگ برتر گفت: در حال مذاکره با فدراسیون تکواندو هستیم. هر تیم 2 بازیکن در ترکیب تیم ملی داشته باشد می تواند درخواست تعویق مسابقاتش را به فدراسیون دهد.

**ملی پوشان در لیگ احتیاط کردند

سرمربی تیم ملی با اشاره به کمبود زمان برای آماده سازی ملی پوشان تا رقابت‌های انتخابی افزود: برای ما سخت است که بازیکنان را در دو جبهه آماده کنیم و در هفته‌های دوم و سوم لیگ برتر هم اکثر تیم ملی پوشان برای جلوگیری از آسیب دیدگی بااحتیاط بازی کردند اما شرایط همه خوب است و از آن راضی هستیم.

**به مسابقات انتخابی معتقدم

مقانلو در خصوص برگزاری رقابت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های انتخابی تیم ملی پس از مسابقات انتخابی منچستر گفت: اعتقادم به برگزاری مسابقات انتخابی از پیکار های آزاد کشوری مانند سال های گذشته است چون بازیکنان باید تفکیک شده و گام به گام در انتخابی ها شرکت کنند.

**مربیان مثل دوندگان امدادی هستند

وی ادامه داد: در سال های اخیر با توجه به شرایط زمانی سیاست انتخابی ها نیز تغییر کرده است مربیگری مثل دونده امدادی می ماند که دست به دست در مقطعی تغییر می کند و شاید برخی مربیان استقامتشان بیشتر از دیگران برای ماندن است.

**توافقی از قبل نداشتیم

وی درخصوص آنکه گفته می شود وی قبل از مسابقات "کامبت گیمز" با فدراسیون تکواندو توافق کرده است،‌ تصریح کرد: صحبت برای مربیگری در تیم ملی در زمان جدید صورت گرفته است و توافقی از قبل درکار نبود.

**از ارزش‌های کرمی نمی گذرم

مقانلو در خصوص حضور یوسف کرمی در کادر تیم ملی گفت: اعتقادم این است که اگر کرمی هدفش را مسابقات تکواندوی بازی‌های آسیایی قرار داده باید داخل اردوهای تیم ملی شود و باید با زمان بیشتری در هفته تمرینات چند جلسه ای داشته باشد اما هنوز برای بازگشت وی به تیم ملی صحبت نکرده‌ایم و در مورد حضور در کادر فنی هم صحبتی درکار نیست.

وی افزود: اگر کرمی نمی خواهد در لیگ برتر امسال بازی کند تصمیم خود او است اما من از ارزش ‌ها نمی گذرم و با توجه به تفکراتم حضورش در لیگ برای ملی پوش شدن اجباری نیست. برای حضورش در انتخابی های تیم ملی هم هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و باید شرایطش بررسی شود.

سر مربی تیم ملی تکواندو با اشاره به سرعت خوب بازگشت باقری معتمد به مسابقات گفت: معتمد مستمر و پیوسته برای وارد گود شدن آماده می شود اما زمان بیشتری برای آمادگی کامل نیاز دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیب ، شرایط ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار