سرمربي جديد تيم ملي تکواندو کشورمان گفت: هنوز حکمي از سوي فدراسيون براي سرمربيگري تيم ملي دريافت نکرده‌ام.

بيژن مقانلو به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بحث انتقام از جزيره قشم به تهران در حال انجام است و در اين مورد مذاکراتي با رئيس هواپيمايي داشته ام. مشکل خاصي نيست و اميدوارم هر چه زودتر برطرف شود.

سرمربي جديد تيم ملي تکواندو افزود: زمان بسيار کمي تا مسابقات انتخابي المپيک در اواسط آذرماه باقي مانده و تکليفم امروز و فردا مشخص مي شود.

وي با بيان اينکه شروط فدراسيون را براي سرمربيگري تيم ملي تکواندو پذيرفته عنوان کرد: فدراسيون هنوز نظر قطعي اش را در مورد من نداده است اما فکر مي کنم با اعلام نظرات طرفين آنها هم نظر مثبتي نسبت به من دارند اما هنوز حکمي برايم صادر نشده است.

مقانلو در پاسخ به اين سؤال که مدت زمان قراردادش با فدراسيون تکواندو تا چه تاريخي هماهنگ شده افزود: 10 رقابت انتخابي جدا از مسابقات قاره اي و جهاني براي المپيک ديد برنامه ريزي شده که امتيازات آن بسيار مهم است و بر اساس رنکينگ تکواندوکاران از آنها به نام دعوت شده و من براي اين مسابقات مهم و سرنوش ساز است به صورت مقطعي قبول کردم سرمربي تيم ملي باشم.

وي گفت: به هر حال سياست فدراسيون استفاده از مربيان مقطعي است. من هم اگر روزي حرف زدم به خاطر دلسوزي براي تکواندو بوده است.
به نظرم پولادگر هم حق دارد که بر حسب شرايط تصميم گيري کند و من هم تابع تصميمات هستم.

سرمربي تيم ملي تکواندو با بيان اين که با کمترين تغييرات در مسابقات انتخابي منچستر شرکت مي کنيم تصريح کرد: پيشنهاداتم را براي دستيارانم در تيم ملي ارائه داده ام اما حالا فقط هادي افشار دستيارم در مسابقات منچستر است. سعي دارم از همه قهرمانان بازنشسته در تيم ملي استفاده کنم.

وي ادامه داد: فدراسيون در طول سالها براي اين قهرمانان هزينه کرده و بايد دانش آنها براي استفاده جوانان حفظ شود. دوست دارم از بازيکناني نظير مهدي بي باک، بهزاد خداداد و اميد غلامزاد و بسياري ديگر در تيم ملي استفاده کنم.

مقانلو در خصوص يوسف کرمي هم گفت: يوسف اعلام نکرده که از تيم ملي خداحافظي کرده بنابراين از او در تيم ملي تکواندو استفاده مي کنيم چون وي هنوز براي تکواندو مثمرثمر است و تمام نشده است.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار