معاون پژوهشی مجتمع اموزش عالی امام خمینی(ره) گفت: جامعه المصطفی با توجه به رسالت‌های تعیین شده فعالیتی ثقلینی داشته و تلاش می‌کند میان قرآن و حدیث جمع برقرار و در حقیقت به دستور پیامبر اکرم(ص) عمل کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمد فاکر میبدی عصر ديروز در نشست خبری نوزدهمین المپیاد بین‌‌المللی قرآن و حدیث المصطفی با اشاره به رونمایی پنج اثر قرآنی در این نشست، اظهار داشت: جرعه‌ای از نور، کتابی است با موضوع قرآن و سبک زندگی که شعار امسال المپیاد هم هست.
معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با بیان اینکه مباحث المعنی من مجمع البیان نیز عنوان کتابی است که با متن عربی ویژه مقطع کارشناسی تدوین شده است، عنوان داشت: امیدواریم بتوانیم با چاپ این کتاب‌ها و نیز برگزاری المپیاد قرآن و حدیث بتوانیم در زمینه گسترش مفاهیم قرآنی بر مبنای معارف اهل بیت(ع) گام برداریم.
وی رشد فعالیت‌های قرآنی و حدیثی پس از انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: بخشی از فعالیت‌های قرآنی در طول سال‌های بعد از انقلاب با 10 قرن پیش از آن برابری می‌کند.
فاکرمیبدی، رهبری‌های امام راحل و پرچم‌داری رهبر معظم انقلاب را عاملی برای ظهور انقلابی در زمینه قرآن‌پژوهی دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون آثار ارزشمند فراوانی در ایران به چاپ می‌رسند که این حجم از فعالیت‌ها بی نظیر است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.