کارگاه آموزشی قانون جدید مجازات اسلامی ویژه رؤسای اندرزگاه‌ها و مددکاران در زندان مشهد برگزار شد. این کارگاه براساس هماهنگی صورت گرفته با دادگستری استان و دعوت از اساتید و قضات مجرب در امر قضا و حقوق، این دوره تخصصی آموزشی تدوین و اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ کارگاه آموزشی قانون جدید مجازات اسلامی ویژه رؤسای اندرزگاه‌ها و مددکاران در زندان مشهد برگزار شد.

 این کارگاه براساس هماهنگی صورت گرفته با دادگستری استان و دعوت از اساتید و قضات مجرب در امر قضا و حقوق، این دوره تخصصی آموزشی تدوین و اجرا شد.

شریف‌نژاد مدیر زندان مشهد گفت: با توجه به قانون جدید مجازات اسلامی و همچنین دستورالعمل ابلاغی رئیس قوه قضائیه در خصوص ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، اطلاع رسانی و استفاده مطلوب به نفع زندانیان واجد شرایط ضروری است که برای رسیدن به این هدف کارگاه آموزشی ویژه مسئولین و رؤسای اندرزگاه‌ها و مددکاران زندان مرکزی مشهد طی چند جلسه متوالی برگزار گردید.

وی افزود با هماهنگی صورت گرفته با دادگستری استان و دعوت از اساتید و قضات مجرب در امر قضا و حقوق، این دوره تخصصی آموزشی تدوین و اجرا گردید.

شریف‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: قطعاً افزایش اطلاعات مسئولین اندرزگاه و مددکاران در این خصوص می تواند سبب توفیق بیشتر در کاهش جمعیت کیفری باشد و همچنین مددجویان نیز از فرآیندهای مربوط به امور قضایی خود آگاه می‌شوند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار