جلسه هيأت امناء موسسه فرهنگي ورزشي نفت تهران روز دوشنبه در محل موسسه با حضور آقاي يحيي گل محمدي سرمربي تيم فوتبال نفت تهران تشكيل شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران در اين جلسه، مسائل پيش آمده در جلسه روز يكشنبه سرمربي و كميته فني مورد بررسي قرار گرفت. در اين جلسه آقاي يحيي گل محمدي تسليم استعفاء به مديرعامل را ناشي از ايجاد برخي سوء تفاهمات از سوي عوامل غيرباشگاه دانسته و با توجه به عدم اختلاف با مجموعه مديريتي باشگاه، استعفاي خود را كان لم يكن اعلام نمود.

هيأت امناء با توجه به كان لم يكن شدن استعفاء، موضوع بررسي آن را از دستور خارج كرد. در اين جلسه هيأت امناء باشگاه ضمن تاكيد بر حفظ آرامش و جلوگيري از ايجاد هرگونه حاشيه در تيم، بر تقويت هرچه بيشتر تيم در نيم فصل دوم تاكيد كرد، به كادرفني ماموريت داد در حداقل زمان ممكن نسبت به ترميم نقاط ضعف تيم نفت اقدام نمايد.

هيأت امناء باشگاه نفت همچنان بر شفافيت تصميم گيري در اين باشگاه و رعايت اصول باشگاه تاكيد كرد و ضمن تشكر از تمامي رسانه ها در جهت اطلاع رساني صحيح و شفاف، از تمامي آنها درخواست كرد باتوجه به اين كه موضوع پيش آمده، مسئله درون خانوادگي بوده است، از دامن زدن به آن خودداري نمايند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: جلسه ، نفت تهران ، گل محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار