سفیر برونئی در جمهوری اسلامی ایران در پایان مأموریت دیپلماتیک خود در کشورمان امروز با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران پنگران سحری، سفیر برونئی در جمهوری اسلامی ایران در پایان مأموریت دیپلماتیک خود در کشورمان امروز دوشنبه  با "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
 
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های سفیر برونئی در جهت توسعه روابط دوکشور و با اشاره به روابط خوب و مشترکات فراوان فی‌مابین ابراز امیدواری نمود این روابط در ابعاد دو جانبه و چند جانبه بین دو کشور و نیز سازمان‌های منطقه‌ای فعال در دو منطقه بیش از پیش تحکیم یابد.
 
وی ظرفیت‌های دو کشور به ویژه در بخش‌های تجاری و اقتصادی و فرهنگی را از زمینه‌های توسعه همکاری‌های طرفین بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از ظرفیت‌های خوب دو کشور شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش روابط فی‌مابین باشیم.
 
سفیر برونئی نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و تعاملات خوب وزارت امور خارجه و اشاره به خاطرات خوب خود از کشور و مهمان نوازی مردم ایران ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد توسعه و تحکیم بیش از پیش روابط فی‌مابین دو کشور به ویژه در عرصه‌های اقتصادی و تجاری باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار