نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: کربلا همچون قرآن کریم سر فصل عظمت زندگی بشر در مباحث مختلف همچون اخلاق و حماسه و مکتب عاشورا یک سرمایه عظیم و یک پایه بزرگ صیانتی برای کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، با قدردانی از عزاداری با عظمت مردم استان اردبیل در دهه اول ماه محرم به ویژه اجتماع عظیم آنها در عاشورا و تاسوعای حسینی، اظهار داشت: آرزوی قبولی این عزاداری های خوب و خالص در درگاه پروردگار متعال را دارم.

وی تصریح کرد: قضیه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) برای ما یک مدرسه باعظمتی است. مدرسه حسینی در دنیا یک مدرسه بی نظیر است، کربلا همچون قرآن کریم سر فصل عظمت زندگی بشر در مباحث مختلف همچون اخلاق، حماسه و امور اجتماعی است، به همین دلیل این عزاداری ها برای ما خیلی مهم است، شوکت و عظمت اجتماع و عزاداری های شهرها و مرکز استان واقعا استثنایی بود و همه در حیرت بودند به خاطر این جمعیت و این نشان می دهد که قضیه امام حسین (ع) و مکتب عاشورا هیچ گاه کهنه نخواهد شد و همچون قرآن کریم که هر وقت قرائت می کنیم برای ما تازگی دارد، درس های مکتب عاشورا نیز برای همیشه تازه خواهد ماند/س.

برچسب ها: اردبیل ، عزاداری ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.