سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم با معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: اسحاق جهانگیری به‌زودی برای بازدید از پروژه‌های شهری به قم سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عباس ذاکریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص دیدار شهردار و برخی از اعضای شورای شهر قم با معاون اول رئیس جمهور گفت: طبق هماهنگی که صورت گرفته بود دیداری روز گذشته با اسحاق جهانگیری انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه درخواست‌هایی از سوی شهردار و اعضای شورای شهر قم مطرح شد که معاون اول رئیس جمهور نیز در خصوص موارد مطرح شده قول مساعدت داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: جهانگیری ابراز امیدواری کرد که بعد از انتخاب استاندار جدید قم حتماً سفری به قم داشته و از پروژه‌های شهری قم بازدید کند.

وی خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهور همچنین برای بلوار پیامبر اعظم و کمک در بازپرداخت اوراق مشارکتی که شهرداری به فروش رسانده است و همچنین کمک به متروی قم قول مساعد داد.

ذاکریان بحث مترو را یکی از دغدغه‌های جهانگیریان در کلان‌شهرها دانست و یادآور شد: قرار است جلسه‌ای با کلان شهرها برای پروژه‌های مترو برگزار شود که تا پایان دولت یازدهم تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین از ارائه نامه‌ها و درخواست‌های دیگری به معاون اول رئیس جمهور در این جلسه خبر داد و قرار گرفتن پروژه‌های قم در لیست فاینانس چین را از جمله این درخواست‌ها ذکر کرد و تاکید کرد: جهانگیری در این زمینه قول مساعد داد تا این موضوع را در جلسه شورای اقتصاد پیگیری کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر در پایان گفت: در مجموع جلسه خوبی بود که امیدواریم ثمرات خوبی برای قم داشته باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.