کامبیز اسدی گفت: "حسین پارسایی" برای گرفتن سالن تالار وحدت بدون توجه به نمایش‌ها و نوبت اقدام کرد.

"کامبیز اسدی" کارگردان نمایش "سقوط از ارتفاع پست" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران  در خصوص ناحقی "حسین پارسایی" برای در اختیار گرفتن تالار وحدت و لغو شدن اجرای گروهشان در این مکان گفت: بعد از گرفتن جواز برای اجرا با تالار وحدت گفتگوها و هماهنگی‌های خود را آغاز کردیم و قرار شد که محرم نمایش "سقوط از ارتفاع پست" را به مدت 20 شب اجرا ببریم اما متاسفانه حسین پارسایی کارگردان نمایش "خواهرانه به وقت خیزرا" به ناحق سالن را از ما گرفت.

وی ادامه داد: نمایش "سقوط از ارتفاع پست" 300 میلیون تومان با 90 بازیگر هزینه برده و حال به ما اجازه فقط 4 شب اجرا را داده‌اند.

"اسدی" با بیان گلایه از حسین پارسایی گفت: "حسین پارسایی" همکارم بود و از او توقع نداشتم با توجه به بردن نمایش عاشورایی بر روی صحنه با زیرپاگذاشتن حق دیگران تالار وحدت را از ما بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: هنگام اطلاع از این موضوع که اجازه اجرا آن هم فقط 4 شب به ما داده شده است به طور کامل انصراف دادیم اما از وزارت ارشاد پیغام دادند که این نمایش به دلیل ژانر سیاسی انجام نشدن این نوع کار توسط کسی تاکنون باید 4 شب اجرا کنیم.

گفتنی است؛ نمایش "سقوط از ارتفاع پست" به موضوع انقلاب بحرین می‌پردازد و این کار 90 بازیگر داشته که از جمله‌ی آنها شهرام عبدلی، انوشیروان ارجمند هستند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.