کارلو آنچلوتی سر مربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: اگر کسی کتاب مرا بخواند نگاهش به فوتبال تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری کالچو نیوز کارلو آنچلوتی سر مربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: اگر کسی کتاب مرا بخواهد نگاهش به فوتبال تغییر خواهد کرد. در این کتاب همه آنچه که طی بیست سال اخیر در فوتبال دیده ام را توصیف کرده و از تغییرات بوجود آمده حرف زده ام. تغییراتی که بیشتر مربوط به تکنولوژی و روش کاری مربیان و بازیکنان است.

در این کتاب از مسابقاتی که به نظرم مسابقاتی تاریخی بوده اند هم حرف زده ام. حتی شرایطی که در تیم‌های مختلف را تجربه کردم به رشته تحریر در آوردم.

در زمان فعالیتم در دنیای فوتبال خیلی وقتها بود که در نقش سرمربی موقعیتی نامتعادل داشتم بجز میلان که در آنجا از شرایط با ثباتی در مقایسه با بقیه تیم‌ها برخوردار بودم.

وی همچنین درمورد کریس رونالدو و احتمال کسب توپ طلا هم گفت: من رونالدو را شایسته کسب توپ طلا می بینم به خصوص اینکه او در این اواخر عملکرد بسیار جالب توجهی داشته و توانسته در تیم ملی فوتبال کشورش درخشش زیادی داشته باشد. رونالدو بازیکنی جدی و کاملاً حرفه ای در کار است. از نظر فیزیکی هم در شرایطی بسیار خوب و ایده ال قرار دارد. هم  در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی هواداران بی شماری دارد که عاشقانه او را دوست دارند.

سر مربی تیم رئال مادرید در خصوص گالیانی نایب رئیس تیم میلان افزود: به نظر من گالیانی فرد شماره یک در تیم میلان است و در این تیم هم باقی خواهد ماند. او توانایی پشت سر گذاشتن بحران را دارد و می تواند با تمرکز از این شرایط تیمش را خارج کرده و زمنیه کسب موفقیت‌های بیشتری را برای میلان در آینده بسیار نزدیک فراهم کند.

درمورد رقابت‌های جام جهانی هم باید بگویم که من شانش برزیل- اسپانیا و آلمان را بیش از بقیه می دانم در مورد ایتالیا هم تنها چیزی که می توانم بگویم این است که شخصاً معتقدم آتزوریها عملکرد خوب و قابل قبولی از خود در این دوره از رقابتهای جام جهانی به نمایش بگذارد.

وی همچنین در مورد تیاگو موتا بازیکن حاضر در تیم فوتبال پاریسن ژرمن گفت: به نظرم او بازیکن باتجربه ای است زمانی که در تیم پاریسن ژرمن مربیگری می کردم برای من از اهمیت بسزایی برخوردار بود و بازیکن بسیار مهمی محسوب می شد.

درمورد آنتونیو کونته سر مربی تیم فوتبال یوونتوس هم نظرم این است که او یک سر مربی بزرگ و با تجربه بوده و برای موفقیت تمیش تمام توان و قدرت خود را بکار گرفته و توانسته نظر مساعد بسیاری را جلب کند.
شخصاً برایش آرزوی موفقیت زیادی می کنم و امیدوارم که او بتواند به نتایج بسیار خوبی در نیمکت این تیم دست یابد. حضور پیرلو در این تیم هم باعث شده تا یوونتوس در اجرای برنامه‌های فنی خود موفق‌تر پیش رود.

در مورد حضور این بازیکن در رئال مادرید هم اخبار زیادی منتشر شده است ولی واقعیت این است که از نظر من این بازیکن پاسخگو نیست هر چند که پیرلو در همین سن هم بازیکنی بسیار خوب و عالی است.

در مورد موفقیت ‌های اخیر رم و حضور گارسیا در نیمکت این تیم هم باید بگویم که من این مربی را زمانیکه در تیم لیل بازی می کرد می شناسم. او بازیکن خوبی بود و ایده خوبی هم برای بازی کردن داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: تاریخی ، مربی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار