مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: وزیر ورزش تمام تلاش خود را باید برای از بین بردن فساد در ورزش مخصوصاً فوتبال انجام دهد.

صادق درودگر مدیرعامل ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وزیر ورزش گفت: وزیر ورزش به نظر بنده زمانی موفق خواهد بود که 1- طرح  وبرنامه خوبی داشته باشد. 2- از سوی دولت حمایت شود. 3- پی گیر برنامه‌های خود باشد. 4- و از همه مهمتر هر کس بخواهد اسمش در ورزش به یادگار بماند باید با تمام وجود به دنبال از بین بردن فساد مخصوصاً فسادر در فوتبال باشد و باید هدفمند کارکند اگر چنین نباشد مدیر موفقی نخواهد بود.

دوردگر در ادامه این مطلب گفت: دولت به این نتیجه رسید که وزیر ورزش باید ورزشی بوده و سابقه داشته باشد اگر نباشد فرد موفقی نمی تواند باشد به هرحال گودرزی از طرف مجلس برگزیده شد وباید علاقه مند به کارش باشد. وی زمانی که در دانشگاه کار می کرده انسانی سالم و متعهد بوده و بیگانه با ورزش نیست، در دانشگاه با اساتیدی ارتباط داشته که در مورد ورزش آشنایی دارند واز آن‌ها هم می تواند کمک بگیرد. اگر جدی باشد میتواند با فساد مبارزه کند و اسمی به یادگار بگذارد وباید بگویم که گودرزی باید شاخص‌هایی برای انتصاب مدیران بگذارد، مثل مهارت در زبان، مراودات بین المللی، سابقه، توانایی، تبهر و خوشنامی.

درودگر در ادامه خاطرنشان کرد: از وزیر ورزش تقاضا دارم ازهمین امروز به دنبال مطالبات ورزش باشند، فردا هم دیر است.

بعضی از باشگاه‌ها به دنبال حقوق خود هستند ولی برخی دیگر جرأت چنین کاری را ندارند به طور مثال تاج، رئیس سازمان لیگ تمام تلاش خود را بکار بسته است تا حق ورزش را بگیرد. در قرآن خدا فرموده: هرکس باید مالک چیزی باشد که خود خلق می کند.

 این امر در ورزش مورد توجه قرار نمی گیرد، حقوق ورزش باید گرفته شود.

 در دومین قدم آدم‌هایی باید سرکار بیایند که کارکرده باشد تا آزمون و خطا انجام ندهد.

صادق درودگر در پایان گفت: درکنار گودرزی انسان‌های دلسوزی هستند که میتوانند کمک کنند و محرک ورزش باشند نه ترمز برای ورزش!

انتهای پیام/
برچسب ها: درودگر ، ملوان ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار