کارشناس فوتبال کشورمان گفت: گودرزی، وزیر وزارت ورزش و جوانان چهر‌ه‌ای کاملاً ورزشی دارد و از سیاست به دور است، به همین دلیل خیلی خوشحال هستم و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

ناصر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: گودرزی را نزدیک به 6 سال است که می شناسم و نسبت به او شناخت کامل دارم. وی چهر‌ه‌ای فرهیخته، ورزشی و دانشگاهی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: 3 سال پیش در جلسه‌ای که بین رئیس فدراسیون‌ها برگزار شده بود گودرزی نیز حضور داشت و در آن جلسه در وقت کوتاهی تمام اهداف و برنامه‌هایی را که مدنظر داشت بازگو کرد. او درباره زیرساخت‌ها،‌ قهرمانی‌ها هم در حوزه‌ی آقایان و هم بانوان و تمام مسابقات جهانی و المپیک صحبت کرد که نظرات وی بسیار مفید و قابل اجرا بود.


وی در ادامه گفت: از این که در نهایت فردی تحصیل کرده برای وزارت ورزش انتخاب شد خوشحال هستم. گودرزی دارای تحصیلات عالیه بوده و ریاست دانشگاه تربیت بدنی را نیز بر عهده داشته است. چهر‌ه‌ی او مطلقا ورزشی است و امیدوارم همه‌ی مسئولان رشته‌های ورزشی با او هم قدم شده تا ورزش ایران را از این وضعیت نا به سامان خارج کنند.

فریادشیران تصریح کرد: ورزش ایران به خاطر حضور افراد غیرورزشی در جامعه‌ی ورزش لطمه‌های فراوانی خورده است. گودرزی باید از سیاست به دور باشد و افرادی که انتخاب می‌کند باید ورزشی باشند. البته باید بگویم افراد غیرورزشی نیز در ورزش ورود کردند و کارهای خوبی نیز از خود به جا گذاشتند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: امیدوارم از افراد متخصص، سالم و مدیر از همه مهمتر ورزشی استفاده کند و به کمک آن‌ها بتواند تغییرات مثبتی را در بدنه ی ورزش ایران بوجود آورد.من آینده خوبی را برای او می بینم هر چند که کارهای سخت و دشواری را پیش رو دارد مشکلات و مسائل حاشیه ای بسیاری این روزها متوجه فدراسیون‌ها شده است که می توان از میان آن‌ها به مشکلات مالی و کسری بودجه فدراسیون‌ها اشاره کرد.

یکی از مهمترین مشکلات هر فدراسیون مسائل مالی است که می تواند یک حوزه ی ورزشی را در سطح جهانی مطرح کرده و یا برعکس این موضوع اتفاق بیافتد. امیدواریم گودرزی بتواند بودجه‌های لازم را از مجلس گرفته و به وزارت ورزش برساند تا دنیای ورزش از این سردرگمی خارج شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار