پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازی در مقابل تایلند یک بازی تمرینی است و نباید در مورد آن به فکر فرو رویم.

ناصر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصص دیدار دو تیم فوتبال ایران و تایلند گفت: تیم های فوتبال آسیای شرقی نسبت به گذشته پیشرفت جدی و چشمگیری داشته اند و ما چند هفته قبل بازی نماینده تایلند، یعنی بوریرام را در مقابل تیمی از کشورمان دیدیم و همه شاهد یک بازی باکیفیت از این تیم تایلندی بودیم. 

وي افزود: تیم های فوتبال از لحاظ سخت افزاری و تدارکات پیشرفت چشمگیری داشته اند اما آنچه که حائز اهمیت است، این نکته است که سطح کیفیت فوتبال باشگاهی ایران نسبت به گذشته ضعیف شده است و بیشتر مربیان به دنبال گل نخوردن هستند و همین امر باعث می شود که ما با فوتبال دنیا فاصله زیادی داشته باشیم. 

وي ادامه داد: مربیان و باشگاه های ایران در زمینه تاکتیکی ضعیف هستند، اما در مورد بازی ایران و تایلند باید بگویم با تمام این ضعف ها و کمبودها، تیم ملی ایران بازیکنان خوبی دارد و باید بگویم دعوت شدگان به تیم ملی می توانند نتایج خوبی را برای ایران رقم زنند. برد و باخت تیم فوتبال ایران به عهده کي روش است و باید پاسخگو باشد. 

فريادشيران گف: تیم فوتبال ایران نباید فراموش کند که تایلندی ها قابلیت فنی بالایی دارند و باید با تمرکز بیشتری به مصاف آنها روند. 

وي تصريح کرد: اینکه مربی تایلند در مصاحبه هایش گفته است؛ ایران را در خانه خودش خواهیم برد، اغراق آمیز است و ما در شرایط عادی می توانیم آنها را شکست دهیم. تایلندی ها در آن حدی نیستند که بخواهیم برای این کری هایشان به فکر فرو رویم. 

وي در پايان افزود: این بازی تنها جنبه تمرینی دارد و می تواند موقعیتی را فراهم آورد که ایران برای بازی های بعدی خود را آماده کند. تیم فوتبال ایران خواهد توانست تیم تایلند را شکست دهد و پیروز میدان باشد.

پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار