مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: حضور بانوان در بازی پرسپولیس – میلان ،‌ میثم حسینی دوباره مصدوم شد ، گودرزي با کليد سئول از بهارستان به پاستور رفت و....است

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

گودرزي با کليد سئول از بهارستان به پاستور رفت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/26/1748375_545.jpg

امروز در جلسه علني مجلس شوراي اسلامي، محمود گودرزي به عنوان وزير پيشنهادي ورزش و جوانان به مجلس معرفي شد كه توانست رأي اعتماد نمايندگان را كسب كند.

قرارداد ترکمانچای درکار نبوده است/ انتخاب وزیر ورزش به نفع ما بوده است
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما از مدت‌ها پیش به دنبال اسپانسر برای تیم ملی بودیم درباره ی قرارداد هرچه می خواهند بگویند، قرارداد ترکمانچای در کار نبوده است.

حضور بانوان در بازی پرسپولیس – میلان
 برگزاری بازی بین پیشکسوتان پرسپولیس و میلان بهانه‌ای شده تا مسئولان پرسپولیس به این مسئله فکر کنند که شاید به شکل محدودی هم که شده از سوی مراجع ذیربط برای حضور خانواده‌ها مجوز صادر شود.

میثم حسینی دوباره مصدوم شد
میثم حسینی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت تحت نظر کادر پزشکی بود، دیروز به تمرینات برگشت ولی با آسیب دیدگی جدیدی روبرو شد.

اکبرپور: هم اکنون در شرایط خوبی به سر می‌بریم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هم اکنون تیم استقلال شرایط خوبی دارد و همچنان برای موفقیت تیم تلاش می کنیم.

گودرزی: شعار ما ورزشی پاک، معنوی و معرفتی است

 وزیر ورزش و جوانان کشورمان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: شعار ما تحقق ورزشی پاک، معنوی و معرفتی است و مطلب مهمی که ما در ورزش دنبال خواهیم کرد بحث اخلاق خواهد بود.

گودرزي با کليد سئول از بهارستان به پاستور رفت

 امروز در جلسه علني مجلس شوراي اسلامي، محمود گودرزي به عنوان وزير پيشنهادي ورزش و جوانان به مجلس معرفي شد كه توانست رأي اعتماد نمايندگان را كسب كند.

عبدی: لیگ ما فقط نام حرفه‌ای بودن را یدک می کشد
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سطح کیفی بازی‌ها نسبت به فصل گذشته پایین تر بود، اتفاقات و حواشی به وجود آمده در برخی تیم‌ها به عدم کیفیت مسابقات دامن زد.

نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی 26 آبان
 تیتر اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز يکشنبه 26 آبان به مسائل فوتبالي اختصاص یافته است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار