دبیرانجمن دارت کشورمان گفت:درصدد تشکیل تیم ملی قوی وپرقدرت هستیم تا بتوانیم با توان مضاعف درمسابقات قهرمانی آسیا واقیانوسیه شرکت کنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران مهدی شایسته با بیان این مطلب افزود: گرچه رقابتهای آسیا و اقیانوسیه سال آینده برگزار می شود ولی ما از حالا برای حضوری پر قدرت دراین مسابقات مهم برنامه ریزی کرده ایم ودرصددیم که از دل رقابتهای انفرادی،قهرمانی کشور و رنکینگ کشوری نفرات برتر وزبده راشناسایی کنیم و به تیم ملی تزریق نماییم.

وی درخصوص مسابقات قهرمانی کشوراظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در2بخش آقایان وبانوان طی روزهای21و22 آذر ماه سالجاری درشیراز برگزار می شود و در پایان نفرات برتر به اردوی تیم ملی دارت دعوت خواهند شد.

شایسته تصریح کرد:البته ما دور رفت رقابتهای لیگ انفرادی را هم برگزار کرده ایم واولین مرحله از دور برگشت را 30 آبان ماه برپا خواهیم کرد وبه دنبال آن مسابقات لیگ برتر ودسته یک مردان اول آذر ماه استارت خواهد خورد.

دبیر انجمن دارت درخصوص توجه به بانوان دارت انداز گفت: ما نگاه ویژه ای به بانوان داریم و همسطح مردان برای آنها برنامه ریری می کنیم، دراین بین برگزاری مسابقات لیگ دسته یک وزیر گروه با 16 نفر فعال از برنامه های انجمن برای تقویت وشناسایی مستعدین این رده است.

وی درپایان به ادامه روند مسابقات رنکینگ کشوری اشاره نمود وبیان کرد:مسابقات رنکینگ کشوری را در استانهای خراسان، گیلان و مرکزی برگزار کردیم و امسال 2دوره دیگر آنرا برپا خواهیم نمود که طبق برنامه بهمن ماه چهارمین دوره آن در شهرستان گرمسار وپنجمین دوره اسفند ماه در شیراز برگزار می شود که4نفر برتر بخش آقایان و3نفر برتر رده بانوان به اروی تیم ملی دعوت خواهند شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: شایسته ، دارت ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار