معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از برنامه های ورزشی و تفریحی به مناسبت دهه ولایت و هفته تربیت بدنی ویژه شهروندان و کارکنان منطقه با هدف توسعه نشاط و سلامت و معنویت خبر داد.

صابونچی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: زندگی کم تحرک امروز انسان های شهر نشین ، تنفس هوای آلوده و اختصاص زمان بسیار ناچیز به ورزش و فعالیت های مفید بدنی، اهمیت هفته ای به نام تربیت بدنی و تدارک برنامه های ویژۀ ورزشی را بیشتر می کند.

وی افزود: با توجه به هفته تربیت بدنی برای شهروندان و کارکنان برنامه های متنوع ورزشی و تفریحی با شعار نشاط و معنویت در نظر گرفته شده است تا این هفته بتواند به عنوان شروع خوبی برای آغاز فعالیت های بدنی شهروندان در طول سال شود.
صابونچی در ادامه تصریح کرد: مسابقه طناب کشی، فوتسال چهار جانبه، مسابقات دارت ویژۀ کارکنان شهرداری منطقه و همچنین برگزاری مسابقات دارت و یژه کارکنان شهرداری منطقه و به صدا در آمدن زنگ ورزش در ایستگاه های تندرستی که 34 ایستگاه مربوط به آقایان و 46 ایستگاه مختص بانوان است، برگزاری مسابقات بد مینتون در بوستان های شقایق، ستارخان و گفتگو ، برگزاری مسابقات تنیس روی میز در بوستانهای سطح منطقه از جمله بوستان های سپهر و نهج البلاغه ویژه شهروندان از برنامه های ورزشی و تفریحی در هفته تربیت بدنی همزمان با دهه ولایت است.
وی از انجام تست رایگان سلامت در این هفته خبر داد و افزود: تست رایگان سلامت با عناوینی چون ضربان قلب برای چکاب سلامتی شهروندان انجام می شود.
صابونچی در ادامه بیان داشت: برگزاری کوهپیمایی به ارتفاعات توچال در روز عید غدیر خم از طریق سرای محلات از دیگر برنامه هایی بود که زاهدی به آن اشاره کرد.
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 2 در خصوص اهداف این برنامه گفت: غنی سازی اوقات فراغت شهروندان ، حفظ هویت ملی و شئونات اسلامی در ورزش، توسعه و ترویج نشاط و شادابی در بین شهروندان و اثر گذاری بر جامعه از طریق تفریحات سالم از جمله اهداف برگزاری برنامه نشاط و معنویت در منطقه است.
همچنین صابونچی در پایان از اختصاص سالن تفریحی شنا در مجموعه ور زشی توحید ویژه کارکنان خبر داد و یاد آور شد این برنامه با هدف توسعۀ نشاط و پویایی و افزایش سلامت بین کارکنان در ساعت 6- 7:30 صبح در مجموعه ورزشی توحید به مدت یکسال اجرا خواهد شد./ف

 

برچسب ها: شهروندان ، فوتسال ، تدارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار