امام جمعه رودهن نیز با تقدیر از عملکرد تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات ˈژنوˈ گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی از حقوق مسلّم ایران اسلامی کوتاه نمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین ˈحسین توسلیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به مذاکرات ایران و گروه موسوم به ˈ1+5ˈ اظهارکرد: در خوشبینانه ترین حالت، نمایندگان این گروه با بازگشت به کشور خود آخرین هماهنگی ها را با دولت های مربوطه انجام می دهند.

وی گفت: در تحلیل بدبینانه نیز سوءظنی که سالهاست از آمریکایی ها در افکار عمومی ایرانیان وجود دارد، کماکان وجود خواهد داشت که آنها کوچکترین حقی برای ما در فناوری هسته ای و غنی سازی اورانیوم قائل نیستند.

حجت الاسلام توسلی تصریح کرد: در هر دو صورت، نمایندگان مذاکره کننده ایرانی حتی سر سوزنی از حقوق حقه ایران اسلامی کوتاه نیامده و نمی آیند.

وی خاطرنشان کرد: با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم مردمی، جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در مذاکرات ضرر نمی کند.

امام جمعه رودهن همچنین با اشاره به مخالفت فرانسوی ها و سنگ اندازی های آنان در این مذاکرات، افزود: فرانسه هیچگاه به تنهایی و بدون هماهنگی آمریکایی ها مخالفت نمی کند تا مذاکرات مهمی را به شکست بکشاند.

حجت الاسلام توسلی ابراز امیدواری کرد؛ در دور بعدی مذاکرات و با همّت مذاکره کنندگان هوشمند ایرانی شاهد حصول نتایج امیدبخشی برای کشور باشیم./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.