کارشناس فوتبال کشورمان گفت: از اینکه در زمین تایلند این تیم را شکست داده‌ایم به لحاظ روحی خوب بوده اما کار بزرگی صورت نگرفته است.

بهنام ابوالقاسم پور کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص برتری ملی‌پوشان مقابل تیم ملی تایلند به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما تیم خوبی بوده که هم در فاز دفاعی خوب و هم در فاز هجومی نمره‌ی خوبی از خود بجا گذاشتند و عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: تیم ما با زدن 3 گل در زمین حریف و با آن شرایط آب و هوایی ثابت کرد می‌تواند حرفی در آسیا برای گفتن داشته باشد.
ابوالقاسم پور با اشاره به ضعیف بودن تایلند اظهار داشت: تایلند تیم ضعیفی و در حد درجه 2،3 آسیا بوده و عملاً هیچ برد و امتیازی را بدست نیاورده است.

وی عنوان کرد: چون تایلند تیم خوبی نبوده کار بزرگی را انجام نداده‌ایم ولی می‌توان از لحاظ روحی به نتایج خوبی دست یافت.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به دیدگاه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: اینکه نظر سرمربی صرف روی بازیکنان لیگ متمرکز شود اشتباه محض است و اگر فقط متوجه لژیونرها باشد در آینده به مشکل بر می‌خورد. که چندان جالب نیست باید نظر سرمربی به هر دو طیف ( لیگ برتر- لژیونرها) متمرکز شود تا آینده‌ای روشن برای تیم ملی به همراه داشته باشد.

ابوالقاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: البته پیروزی در مقابل تایلند خوب است اما نباید ما را فریب بدهد چون مقابل تیمهای قدر مثل کره- ژاپن هنوز محک اساسی نخورده‌ایم و امیدواریم این پیروزی سرفصل و شروع خوبی برای بازیهای بهتر مقابل تیمهای صاحب نام و موفقیت تیم ملی در تمامی جامها باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تایلند ، پیروزی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار