زمانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ضرورت تشکیل سامانه جمع‌آوری اطلاعات برای شناسایی دهک‌های بالای یارانه‌گیر

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در خصوص هدفمندی یارانه‌ها یک سامانه جمع‌آوری اطلاعات داشته باشیم که از این طریق بتوانیم دهک‌های بالای جامعه را شناسایی کنیم تا یارانه‌ها به صاحبان اصلی‌اش بازگردد.

"سید سعید زمانیان‌دهکردی" نماینده مردم چهارمحال بختیاری و شهرکرد، در گفتگو با خبرنگاران پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: برای هدفمندی یارانه‌ها باید کارگروهی متشکل از دولت، مجلس و برخی از اقتصاددانان تشکیل شود تا به راهکارهای اساسی دست ‌یابیم.

وی افزود: همچنین برای هدفمندی یارانه‌ها باید یک سامانه جمع‌آوری اطلاعات داشته باشیم که از این طریق بتوانیم دهک‌های بالای جامعه را شناسایی کنیم تا یارانه‌ها به صاحبان اصلی‌اش بازگردد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: باید همه مسئولان و دولتمردان در این ماه‌های پایانی سال تلاش کنند که این سامانه اطلاعاتی تشکیل شود و مشخص شود که صاحبان اصلی یارانه‌ها چه کسانی هستند. 
 
نماینده مردم شهرکرد در پایان خاطر نشان کرد: حذف دهک‌های بالا از یارانه می‌تواند زمینه‌ای برای تامین منابع زیرساختی و سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های عمرانی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار