معاون توسه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان گفت: ظرفيت ها بررسي و مقدمات همايشي بزرگ با محوريت تبيين جايگاه صحيح جهاد در اسلام ، به ميزباني بندرعباس فراهم شود.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس علي علامه زاده افزود: جلسات تقويمي، مناسبتي و كارگروه هاي از پيش تعيين شده بسياري در برنامه روزانه همه مديران وجود دارد اما نشست هايي در راستاي اشاعه فرهنگ والاي ايثار و شهادت بسيار ارزشمند و باقي الصالحاتي براي كارنامه مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

وي گفت: پيشنهاد مي شود جهت معرفي و تبيين هر چه بهتر و بيشتر جايگاه صحيح جهاد در اسلام و همچنين در راستاي توجه بيشتر به قشر ايثارگر، همايش بزرگي به ميزباني بندرعباس برگزار شود.

معاون توسه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان افزود: اين همايش مي تواند در سطح ملي، منطقه اي و يا بين المللي برگزار شود كه تصميم گيري در اين باره منوط به بررسي ظرفيت هاي استاني و كشوري مي باشد.

علامه زاده به برگزاري سه دوره متوالي همايش بين المللي امام سجاد (ع) به ميزباني بندرعباس اشاره کرد وگفت: موفقيت استان در برگزاري همايش بين المللي امام سجاد(ع) به گونه اي بوده كه طبق ابلاغيه شوراي فرهنگ عمومي كشور مقرر شد هر يك از استان ها در خصوص يكي از ائمه اطهار همايش برگزار كنند و هرمزگان نيز به عنوان الگو مد نظر قرار گيرد.

وی به فيلم هاي غربي كه فرد تروريست را مسلمان معرفي مي كند اشاره و تاكيد كرد: بايد با اين تصورات اشتباه كه به وسيله برخي رسانه ها و با هدف دشمني با دين مبين اسلام ايجاد مي شود مقابله كرد .

علامه زاده تصریح کرد: بايد حقيقت اسلام كه توسط اين رسانه ها مخدوش شده براي همه مردم نمايان شود و همه بدانند كه اسلام، ديني بر پايه سعادت دنيوي و اخروي انسان و پيام آور صلح و آزادگي است.

وي گفت: اميدواريم از فرصت محرم استفاده كرده و بتوانيم با شناخت و معرفي شخصيت و راه امام حسين (ع)، جايگاه واقعي جهاد و شهادت را تبيين كرده و از رهروان صديق سالار و سرور شهيدان باشيم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.