کارشناس فوتبال گفت: آمادگی و هماهنگی بازیکنان در زمین باعث کسب برد تیم ملی مقابل تایلند شد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با تایلند هم از باب نتیجه سه امتیاز و 3 گل و هم از باب حضور بازیکنان در زمین رضایت بخش بود.

 ورمزیار در خصوص بازی تیم ملی با تایلند گفت: تیم ملی به یک بازیکن خلاق در این بازی داشت مجتبی جباری به عنوان مغز متفکر تیم ملی وظیفه بازی سازی را در بازی دیروز بر عهده داشت.این بازیکن توانست با خلاقیتش مهاجمان تیم را صاحب موقعیت گل زنی کند 

کارشناس فوتبال در مورد اولین حضور دانیال عبادی در دروازه گفت: تمام معیارها و شاخص های دروازه بانی را داراست جای گیری و با حضور به موقعش در دروازه توانست اعتماد مرد را کسب نماید ولی برای اولین حضور خیلی خوب عمل کرد.

صادق ورمزیار در خصوص بازیکنان دو رگه بیان کرد: این بازیکنان از قبل امتحان خودشان را پس داده اند به طور مثال رضا قوچان نژاد نشان داده بود که شم گل زنی دارد و به راحتی می توان گل بزند اشکان دژاگه بی دلیل نیست که در انگلیس بازی می‌کند هم این ها  مثمر ثمر است.

ورمزیار در خصوص بازی روز سه شنبه با لبنان خاطر نشان کرد: لبنان به خودی، خود حریف سر سختی برای تیم ما نیست ولی دست کم گرفتن تایلند تک حمله های خطرناکش و دفاع قوی تایلند جلوی هر تیم سبب موفقیت تایلند در بازی گذشته بوده است و برای اینکه در این بازی پیروز شویم باید با برنامه پیش روی کنیم به لبنان اجازه بدهیم وارد زمین ما شوند و ما از طریق ضد حمله به زمین لبنان وارد شویم و به گل برسیم. حضور دژاگه، قوچان نژاد و مجتبی جباری در زمین می تواند از عوامل موفقیت در این بازی باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جباری ، مغز ، متفکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار