هیات دانشجویی عزاداران محبان اهل بیت (ع) روز گذشته با حضور در دفتر امام جمعه قزوین ، مراسم عزاداری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، روز گذشته مراسم پرفیض، معنوی، عزاداری و سینه زنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

هیات دانشجویی عزاداران محبان اهل بیت (ع) با حضور در دفتر امام جمعه قزوین ، مراسم عزاداری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را برگزار کردند.

"آیت الله باریک بین" ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین در سخنانی با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، به مسوولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: باید اهداف قیام عاشورا به خوبی تبیین، الگوبرداری و پیاده سازی شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با بیان اهمیت عزاداری بر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بیان کرد: این مصیبت از بزرگ‌ترین مصیبت‌های جهان اسلام است که همواره باید نسبت به آن اهتمام و توجه ویژه شود.
 
وی ادامه داد: امام حسین (ع) و خاندان مطهرش برای رضای خدا و احیای دین جدش با اخلاص به شهادت رسید و ما نیز وظیفه داریم ضمن برپایی عزاداری برای آن امام عزیز در جهت راه آن بزرگوار حرکت کنیم.
 
امام جمعه استان قزوین تاکید کرد: از این که هر ساله مسوولان ، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اخلاص و نیت پاک برای عرض تسلیت به آستان قدس رضوی (ع) می‌روید و عزاداری امام حسین (ع) را با شکوه خاص برگزار می‌کنید باید تشکر ویژه‌ای نمایم.
 
"آیت الله باریک بین" در پایان خاطر نشان کرد: هر ساله در ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع)، تشکل‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در قالب هیئات و دستجات عزاداری به سوگواری واقعه عاشورا می‌پردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار