دبیرکل روسای کمیته‌های جمعیت زنان مسلمان نواندیش با معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دبیرکل روسای کمیته‌های جمعیت زنان مسلمان نواندیش با معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و گفت و گو کردند.
 
در این دیدار، روسای کمیته‌های ادبی، حقوقی، فرهنگی و اجتماعی به تبیین نظرات و دیدگاههای خود پرداخته و گزارشی از عملکرد و اقدامات و برنامه‌های آتی خود را ارائه کردند.
 
فاطمه راکعی؛ دبیرکل این جمعیت آمادگی مجموعه تشکل خود را جهت همکاری‌های مشترک اعلام کرده و از تصمیم آن جمعیت برای ارائه پیشنهادات و برنامه‌های خود جهت همکاری با معاونت در آینده نزدیک خبر داد.
 
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز در پایان این دیدار ضمن تاکید بر تلاش و برنامه این معاونت در راه‌اندازی اتاق فکر و بهره‌گیری از مشورت و رایزنی و همفکری با متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف و مبتلا به مسایل زنان از جمعیت زنان مسلمان نواندیش درخواست کرد تا در جریان سازی و فضاسازی مباحث مورد نیاز حوزه زنان و خانواده و کمک به تئوری‌پردازی در این حیطه به این معاونت کمک کرده و در تحقق اهداف مورد نظر در کنار این معاونت باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار