هیچ مسابقه ای از فرمول یک امسال در نظر سنجی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای انتخاب "بهترین لحظه سال" در سال 2013 انتخاب نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران لحظه و صحنه ای هست که طرفداران از سری های مختلف اتومبیلرانی امسال می توانند انتخاب کنند که از 12 سری مسابقات 7 مسابقه مختلف ثبت شده و هیچ سهمی برای فرمول یک در آن وجود ندارد بهترین صحنه ها بیش تر از مسابقات رالی کراس، فرمول 3 و مسابقات کامیون سواری اروپا انتخاب شده است.
 
این انتخاب از سوی فدراسیون جهانی نشان می دهد که حتی این فدراسیون نیز به این نتیجه رسیده است که فصل 2013 فرمول یک فصل چندان جذابی نبوده است. فصل گذشته فرمول یک پر از لحظات جذابی بود که می شد از بین آن یکی را انتخاب کرد. عملکرد استثنایی آلونسو در مالزی و "والیسا" پیروزی های این راننده اسپانیایی، شروع فتل از "پیت استاپ" رسیدن به سکو در مسابقه ابوظبی، استفاده کردن همیلتون از تنها شانس خود برای سبقت گیری از فتل در تگزاس و پیروزی در آمریکا و سبقت های بیشمار "رایکونن" در فصل گذشته همگی موارد قابل قبول فصل قبل بود.
 
اما امسال چیزی جز درگیری "مک لارن" در بحرین ، ترکیدن 4 لاستیک در سیلوراتسون در هیچ کدام از مسابقات این دوره خبر ساز نبود.
 
هر ساله این صحنه ها توسط تماشاچیان ثبت می شود و به عنوان بهترین صحنه ها در آخر فصل ها به نمایش در می آیند.
 
فرمول یک طرفداران بسیاری دارد اما امسال با وجود آن همه صحنه‌های زیبا و حوادث مانند حوادث برخورد تایر به فیلم بردار در "پیت استاپ" نتوانست سال 2013 پرباری برای فرمول یک باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار